Toon posts:

Heeft RGComputers service?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week woensdag mobo cpu en ram besteld, geen bevestigende email gekregen. Volgende dag mail gestuurd, excuses ontvangen en vrijdag alsnog de bevestigende mail, met het bericht dat het spul verzonden was.
Sindsdien nog niks ontvangen! e-mails blijven onbeantwoord en zelfs zijn voicemail is onbereikbaar! |:(
Waarom???:?
Ik zit nu nog steeds zonder bak! :( :(

Verwijderd

Idem hierzo alleen dan met een bestelling van een TV-kaart (Miro TV Pro) en een DVD-speler (Pioneer-105S). Vorige week dinsdag besteld, donderdag daarop bevestiging gehad maar na ruime week nog niets in de bus :(

Vorige bestelling ging wat soepeler, na 4 dagen al in huis ivm met weekend ertussen.

Verwijderd

Post je frustraties in de shopsurvey..hebben anderen er ook nog wat aan. Zie de laatste tijd wel meer problemen met RG computers...gaat volgens mij niet echt goed daar.

Verwijderd

Ik hoorde dat ze bezig waren met een verhuizing.

Maar ja, prijzen bij die lui zijn ook zo rete laag, ik heb daar een pc gekocht en moederbord brak hendeltje vanaf. Opgebeld (kreeg ze aan de lijn <wow> ) werd dezelfde dag een nieuwe opgestuurd.

Gewoon even wachten komt wel goed.

Verwijderd

Die man is niet te vertouwen. Hij zegt dat ie zaken opstuurt. Daar wacht je dan op maar je kunt wachten tot je een ons weegt. Zat dan zeker op dat moment weinig winst op dus dan stuurt ie gewoon niet op....Ka lojo:r

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:01
Ruikt als Klein Informatica. Die was ook zo lekker goedkoop (met de nadruk op "was"). Ik geef dan liever 2 tientjes meer uit bij een bekende zaak zodat ik weet dat ik het de volgende dag in huis heb.

Verwijderd

Er is niks mis met die gozer hoor. Het is alleen de laatste tijd zo dat hij niet te bereiken is. Ik denk dat hij problemen heeft met z'n verhuizing ofzo. Vroeger nam hij altijd de telefoon op en er was goede service. Ik denk (hoop) dat alles wel goed komt. Ik zit namelijk zelf ook met een kapot moederbord.

Verwijderd

Nou mijn reply was beetje prematuur. Vrijdag alles in een keer binnengehad en alles werkte prima ! :) Contact is blijkbaar moeilijk maar prijzen zijn zeer ok. Neem mijn woorden terug dus.
Pagina: 1