Toon posts:

2 internet verbindingen tot 1 persen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan ik op een IPcop of Smoothwall ( of andere distro) 2 WAN poorten creëren?
en ook instellen, ik heb gisteren al lopen klieren met een green, red, orange interface, maar tot nu toe heb ik alleen de green aan het werk.

de Red en Orange laten het rustig afweten.

Op deze interfaces moet @home en ADSL draaien.

iemand enig idee hoe dit tot stand gebracht kan worden?

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2006 12:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
any buddy?

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
deze vraag is al redelijk vaak gesteld. In het kort zal je de 2 verbindingen niet synchroon kunnen gebruiken, maar enkel als redundante verbindingen. Voor het samenpersen moet je eens zoeken op "WAN loadbalancer". Misschien geraak je er dan wel uit.

• kokkel
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-03 19:54
Dieter schreef op zondag 24 december 2006 @ 10:56:
deze vraag is al redelijk vaak gesteld. In het kort zal je de 2 verbindingen niet synchroon kunnen gebruiken, maar enkel als redundante verbindingen. Voor het samenpersen moet je eens zoeken op "WAN loadbalancer". Misschien geraak je er dan wel uit.
Klopt, dat probleem hadden wij ook. We hebben 2 20mbit verbindingen. Met een Router er tussen, Synchroon laten lopen is niet mogelijk omdat het asynchrone verbindingen zijn. Daarom wil dat niet, je kan gebruik maken van Loadbalancing. Maar dat is niet echt bevordelijk voor je ping. Wat je wel zou kunnen doen, verkeer appart over een lijn laten gaan. Bv Downloaden over de adsl en gamen over de kabel.