Zoek kerstkado: laptop tot 1000 euro met WiFi en webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 222 views sinds 30-01-2008

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
Hallo,
ik zoek nog even snel het betere kerstkadootje. Het moet een laptop zijn met
- Wireless LAN
- webcam
- goede levensduur van accu
- 17 inch scherm of zoiets
- een goed merk, liever geen webcam en een goed merk dan een prul
en ik wil em dus vandaag zaterdag 23 december nog kunnen kopen voor maximaal 1000 euro

Bestaat dit? Zo ja, dan zou ik de selectie nog wat willen uitbreiden met
- 1 Gb intern geheugen
- regio arnhem +/- 75 km

Ik had gevonden de Asus A7M-7S006H. Kan ik beter krijgen voor mijn budget? Of is zo'n Asus wel oké?

• Whollabilla
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-03-2021
Cyberjunkie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:13:
Bestaat dit? Zo ja, dan zou ik de selectie nog wat willen uitbreiden met
- 1 Gb intern geheugen
- regio arnhem +/- 75 km
Heel regio Arnhem in die laptop? Gaat niet lukken denk ik met jou budget :+

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Heb je al gekeken bij winkels zoals Media Markt of BCC? Hebben ze zeer degelijke machines voor ongeveer die prijs :)

We are shaping the future

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dat wordt vannacht een flink aantal topics doorlezen en zoeken....

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• tozzke
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53

tozzke

aka tozzert

Bij de MyCom is momenteel misschien een aantrekkelijke aanbieding voor je (alleen is het een 15.4" scherm)

ASUS Z92F-AP078M - T2050 voor € 799,00

[ Voor 4% gewijzigd door tozzke op 23-12-2006 01:56 ]

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Ten eerste, wat ga je erop doen?
Ten tweede, zelf al wat moeite gedaan?
Ten derde, wat vind je een goed merk?
Ten vierde, is 17 inchvereist?

• Cyberjunkie
't is voor m'n moeder. Ze gaat erop internetten en videobellen met skype of msn. Meer niet.

Ik zie door de bomen het bos niet, want nergens kon ik zoeken op laptops met opgave van dat er een camera op moet zitten. Dat betekent dus dat ik massa's artikelnummers op een rijtje krijg en van alles moet uitzoeken of die camera erop zit of niet. Vandaar dat ik hoop dat mijn beschrijving iemand een belletje doet rinkelen omdat ie toevallig zelf zo'n laptop heeft of zo.
Ik ga vanmiddag naar de mediamarkt, daar loopt tenminste een verkoper rond en de prijs is daar meestal wel redelijk. Betaal je waarschijnlijk nog 100 euro meer dan via een internetbedrijf, maar ik heb net zercom in eindhoven gebeld en toen kreeg ik een kerel aan de telefoon die maar 1 zinnetje kende: heeft u al op de website gekeken? Ja meneer, maar ik kan niet zoeken op die site... |:( Dan liever een deskundig geadviseerde laptop voor wat meer geld

• Cyberjunkie
BoyzNDaHood schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 01:57:
Ten eerste, wat ga je erop doen?
Ten tweede, zelf al wat moeite gedaan?
Ten derde, wat vind je een goed merk?
Ten vierde, is 17 inchvereist?
- zie boven
- zoveel dat ik er hoofdpijn van krijg...
- dat weet ik nou juist niet. Dat staat er niet bij als je een laptop koopt, ze roepen allemaal dat ie goed is.
- 17 inch zou leuk zijn (wilde ze graag) maar als het nergens op slaat, dan maar niet...

Verwijderd

Dat is toch geen kerstkadotje meer :?

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-10-2025
lol een kerstkadoo van zoveel geld! 8)7

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je moet echt meer onderzoek doen hoor!

Ga naar de Dixons, kijk naar 17" laptops van HP met 'n leuke resolutie!
Ingebouwde webcam moet je even opletten, Wi-Fi zit in elke 1000 euro laptop.
Zorg dat er 1 GB RAM inzit en 'n schijf van 60/ 80/ 100 GB! Hop kopen, klaar!

Andere goede merken: pff Asus, MSI, Zepto, Ahtec en weet ik veel wat voor shit.

PS. Voor de eisen die je moeder heeft zal zelfs een goedkope 500,- laptop volstaan!
Kijk daar ook eens naar. 15,4" tegenover 17" scheelt wel wat natuurlijk, maar toch.

Blijft hij altijd op de eettafel staan of wil ze 'm ook weleens meenemen btw?!

Omdat ik geen leven heb, heb ik maar eventjes wat opgezocht:

17" voor 898,-
17" voor 998,-

De bovenste is meeeeer dan zat qua kracht voor je moeder! De onderste is echte overkill!
Neem der is mee naar 'n computerwinkel en laat der 15,4" en 17" laptops zien! Maak dan de keuze!
15,4" laptops met dezelfde specificaties als bovenstaande laptop van 898,- heb je namelijk voor 200,- minder!

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 23-12-2006 11:14 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

hier een topic voor openen ,terwijl je op internet elk bedrijf of winkel kunt bezoeken is wel een beetje krom.
:'( :'(

• Cyberjunkie
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:11:
hier een topic voor openen ,terwijl je op internet elk bedrijf of winkel kunt bezoeken is wel een beetje krom.
:'( :'(
Ik zit ook niet te wachten op jou, maar er zijn mensen die wel een nuttig advies of opmerking hebben. De laptop van de dixons is een leuke! Alleen geef ik dan ook aan de dixons een leuk kerstcadeau, want hij is 250 euro duurder dan de goedkoopste in de pricewatch. Service mag wat kosten maar moet redelijk blijven, anders is het mij te dol om hem persee vandaag in huis te hebben.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:42

Exirion

Gadgetfetisjist

Je wilt gewoon graag even patsen met het feit dat je je lieve moeder een laptopje van 1000 euri cadeau doet voor kerst? Kom op man, als je 1000 euro gaat neertellen dan ben je dat al langer van plan en met een uurtje googlen heb je dat ding zo gevonden. Laat staan als je een paar daagjes orienteert.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-01 10:04

Emiel1984

Made in NL

Cyberjunkie schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:44:
[...]

Ik zit ook niet te wachten op jou, maar er zijn mensen die wel een nuttig advies of opmerking hebben. De laptop van de dixons is een leuke! Alleen geef ik dan ook aan de dixons een leuk kerstcadeau, want hij is 250 euro duurder dan de goedkoopste in de pricewatch. Service mag wat kosten maar moet redelijk blijven, anders is het mij te dol om hem persee vandaag in huis te hebben.
Je kan ze altijd bellen om te vragen of er wat vanaf kan. Uit al die testen van de laatste jaren kwam altijd naar voren dat je moet onderhandelen over de prijs. Als ze nog 100 euro duurder zijn is het nog veel geld maar bedenk wel dat je het bij een winkel koopt welke een dure huur hebben en personeel.

[LTS][MTS][HTS]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
GoT is geen plek waar je even de Tweakers het werk kunt laten doen. Ga zelf eens op onderzoek uit; er zijn genoeg plaatsen waar je gemakkelijk eenl laptop voor die prijs kunt vinden. (zoek b.v. eens in de PW of ga inderdaad langs bij computerwinkels in de buurt)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.