Toon posts:

Bios resetten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik nu als gast bij een kennis van mij. Die heeft mij gevraagd haar laptop goed te maken. Ik loop nu onder andere tegen een biospassword. Die heb ik nu. Maar als ik dan in het bios kom dan ben ik in het user bios. Ik heb geprobeerd de batterij er uit te halen, want ik heb geleerd dat het wachtwoord dan weg gaat. Maar dit werkt niet, nu is het alleen maar erger, ik heb nu geen user pass meer nodig maar nu heb ik een supervisor pass nodig. Maar die heb ik niet. Heeft iemand een idee?

Het gaat om een IBM Thinkpad 2652

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-01 21:57
Kun je de laptop nog opstarten?

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

IBM bellen lijkt me meer succesvol.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet waarom je steeds bold doet, normale letters kunnen we ook gewoon lezen. Ik weet niet wat een bios precies met Non-Windows Operating Systems te maken heeft (ik gok helemaal niets), dus ik denk dat je hier niet in het goede subforum zit.
Voorts verwachten we wel wat meer dan dit, bijvoorbeeld een topictitel die iets meer zegt over je probleem, en dat je bijvoorbeeld eens op google rondneust, want dat lijkt mij de uitgelezen plek om eens op zoek te gaan naar methodes om problemen als deze op te lossen, naast het nakijken/navragen bij de fabrikant.

[ Voor 4% gewijzigd door blaataaps op 22-12-2006 23:48 ]

Dit topic is gesloten.