Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
kun je niet gewoon even meten of de microswitch contact maakt als je 'm indrukt?
Heb geen multimeter
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Dan wordt het lastig idd. Ik denk dat het wel kan dat je switch intern niet meer goed is maar extern wel hetzelfde "aanvoelt"
Kan iemand dit bevestigen?kingjotte schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 22:50:
Dan wordt het lastig idd. Ik denk dat het wel kan dat je switch intern niet meer goed is maar extern wel hetzelfde "aanvoelt"
Dan soldeer ik die microswitch er morgen even uit en vervang ik hem door die van een andere Logitech muis.
Op goed geluk soldeerbout ter hand genomen en geslaagd 

Microswitch uit een hele oude Logitech Pilot balmuis gesoldeerd en in de MX310 gezet en presto!

Microswitch uit een hele oude Logitech Pilot balmuis gesoldeerd en in de MX310 gezet en presto!
handig om te onthouden. Ik zweer al jaren bij die mx300 (!=310). Wat een topmuis voor mij! Hoop dat hij het nog lang uithoudt.
handig gedaan van je, klopte de maat een beetje?
handig gedaan van je, klopte de maat een beetje?
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Ja, was precies dezelfde microswitch, op de 310 stond "Zip" en op die van de oude Pilot "Zippy".
Toch wel leuk en handig dat solderen, mijn vorige soldeerwerk dateert alweer van bijna 3 jaar geleden (gepost onder pseudoniem Der Vati ivm ban).
Toch wel leuk en handig dat solderen, mijn vorige soldeerwerk dateert alweer van bijna 3 jaar geleden (gepost onder pseudoniem Der Vati ivm ban).
Ik zit nu al een week te prusen met mijn mx310 waarvan de linkermuisknop kapot is. Handige topic
Wie gaat het scrollwieltje vervangen dan?
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Werkt met hetzelfde principe handige harryMichael Knight schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 00:45:
Wie gaat het scrollwieltje vervangen dan?
Pagina: 1