Laatst heb ik bluetooth GPSmodule gekocht die ook via een datakabel kan worden aangesloten. Op deze manier kan je kiezen of je via bluetooth een verbinding maakt, of via een kabel. Het gaat, zoals de titel zegt, om de Holux 236 GPSlim Sirf III.
Omdat deze GPSmodule in de auto komt (carcomputer) en ik geen zin heb om steeds de batterij te vervangen en eventuele problemen via bluetooth te voorkomen, wil ik graag zo`n datakabel kopen.
-Ik heb GPSplaza gemaild, zeiden dat ze het kabeltje hadden, maar guess what: dit is de verkeerde

de aansluitingen zijn goed, alleen er hoort een bolletje in de kabel te zitten (zie volgende plaatje)
Terug sturen gaat helaas ook niet meer omdat de verpakking kapot moest worden gemaakt om hem open te krijgen.
-Google:
Krijg ik geen duidelijk antwoord op.
- De holux website:
geen kabel lost te kopen?
Bovendien heb ik geen creditcard, dus wil ik deze kabel kopen in NL.
Het gaat dus om onderstaande kabel ( let op bobbeltje in de kabel, daar gaat het hem dus om! )

dit is dus de goede kabel (alhoewel ik misschien ps/2 aan het einde zie zitten
)
Alleen de vraag is: Waar kan je deze kopen? Wie kan mij helpen?
Omdat deze GPSmodule in de auto komt (carcomputer) en ik geen zin heb om steeds de batterij te vervangen en eventuele problemen via bluetooth te voorkomen, wil ik graag zo`n datakabel kopen.
-Ik heb GPSplaza gemaild, zeiden dat ze het kabeltje hadden, maar guess what: dit is de verkeerde

de aansluitingen zijn goed, alleen er hoort een bolletje in de kabel te zitten (zie volgende plaatje)
Terug sturen gaat helaas ook niet meer omdat de verpakking kapot moest worden gemaakt om hem open te krijgen.
-Google:
Krijg ik geen duidelijk antwoord op.
- De holux website:
geen kabel lost te kopen?
Bovendien heb ik geen creditcard, dus wil ik deze kabel kopen in NL.
Het gaat dus om onderstaande kabel ( let op bobbeltje in de kabel, daar gaat het hem dus om! )

dit is dus de goede kabel (alhoewel ik misschien ps/2 aan het einde zie zitten
Alleen de vraag is: Waar kan je deze kopen? Wie kan mij helpen?
[ Voor 7% gewijzigd door Mattie84 op 07-02-2007 20:06 ]