suse 10.2 probleempjes

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:08
Ik heb een paar kleine probleempjes in suse 10.2 met mijn laptop (HP/compaq nx 6325, (turion x2, Ati Xpress 1150). Als er meer info ergens over nodig is zeg het :)

1. Ik krijg met geen mogelijkheid 3d support, op de site van Ati zag ik geen drivers voor deze chipset voor linux, wel van de Xpress 200, wat volgens mij de zelfde is aangezien suse 'm voor een xpress 200 aanmerkt. Als ik die drivers installeer werkt het hele systeem gewoon niet meer, ik kan geen vensters verslepen en alles is nog een stuk trager ---> drivers er weer af gegooit, terug naar de standaard zonder 3d. Oplossingen welkom :P

2. De draadloze netwerkkaart (Broadcom 4310) werkt niet. Ik heb het geprobeert met ndiswrapper maar die zegt alleen dat de driver 'ready' is maar dus niks over de hardware, als ik de kaart dan toevoeg via de netwermanager werkt het niet dus er gaat iets mis bij ndiswrapper.

3. De accumeter werkt niet, ik heb al gezocht naar een oplossing maar het is iets met de acpi en is nog niet gefixt, mocht iemand een oplossing weten is het welkom :P

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.