Toon posts:

[iMac] Dual screen alleen met 7600GT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde binnenkort wellicht een 24" iMac gaan kopen en zat wat te spelen met de config opties van deze machine in de Apple store. Als ik op meer informatie click bij de video kaart staat er oa het volgende:
Als u behoefte hebt aan nog betere grafische prestaties [...] kunt u een NVIDIA 7600 GT met 256 MB videogeheugen in de computer laten installeren. De iMac biedt dan tevens ingebouwde ondersteuning voor de aansluiting van een extern beeldscherm.
Is dit echt zo, of is er hier sprake van verkeerde informatie op de website. Ik kan er voorderest weinig over vinden.

Verwijderd

Ik heb op mijn 17" inch iMac (Ati X1600 128mb) ook gewoon dual screen opstelling, geen probleem dus.

-Awakening

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat 't woord 'dan' er niet in had moeten staan want dit kan zelfs met de intel GMA950.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
CyBeR schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:55:
Ik denk dat 't woord 'dan' er niet in had moeten staan want dit kan zelfs met de intel GMA950.
Ok, dat scheelt dan weer een upgrade option die ik waarschijnlijk toch niet gebruik (voornaamste doel van de Mac is Eclipse gebruik en (HD) filmen kijken.

Bedankt voor de reacties! :)

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-02 15:01

WFG

Zouden ze niet bedoelen dat je een DVI aansluiting erbij krijgt en dus niet meer zit met mini DVI. Anders is het een beetje een vreemde zin.

Volgens de engelse site:
The NVIDIA 7300 GT that comes standard in your 24-inch iMac provides amazing performance for most graphics tasks and games. Upgrade to the NVIDIA 7600 GT with 256MB of video memory if you need additional performance in 3D and graphics-intensive applications such as multiplayer gaming or 3D animation development.

Your iMac also offers built-in support for attaching an external monitor using either of two modes. Extended Desktop mode allows you to work on two monitors at once for increased desktop real-estate (and increased productivity). Video mirroring is useful when presenting, so you can see the same image on a projector that you're seeing on your Apple display.

[ Voor 72% gewijzigd door WFG op 22-12-2006 22:32 ]

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!