Toon posts:

Release datum Acer Ferrari 5000

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand informatie over de exacte release datum van de Acer ferrari 5000 in Nederland ?

Alvast bedankt voor de medewerking, mocht iemand al een exemplaar hebben mogen testen graag eenreactie :)

thx

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:57

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ze proberen hem te timen met de uitkomst van Vista. Voorlopige releasedatum is dus nu 1 februari 2007. Nadere update volgt na de vakantie :)

Heb even mijn Account Manager bij Acer gebeld ;)

[ Voor 15% gewijzigd door HTT-Thalan op 22-12-2006 16:44 ]

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 22:51
jammer genoeg is hij dan veroudert :'( ( Of ja je kunt dan al weer veel snellere krijgen + er zit geen DX !0 kaart in en om vista optimaal te draaien willen ze DX10.) het was een super laptop maar de specs werden een half jaar geleden bekend of zo en hij is nog steeds niet op de markt. Hij is een super laptop maar hij had 3 maanden terug op de markt moeten zijn :'( dan had ik er zekers een gekocht. Nu heb een een A7T met maar een 1.6 Ghz Turion X2 2 GB ram en een shitty geforce 7600 go wou eigenlijk een AMD + ATi combo net als mijn vorige niet Dual core laptop mja .......

[ Voor 12% gewijzigd door Astennu op 22-12-2006 16:48 ]

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Verwijderd

Topicstarter
HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:44:
Ze proberen hem te timen met de uitkomst van Vista. Voorlopige releasedatum is dus nu 1 februari 2007. Nadere update volgt na de vakantie :)

THX voor de info, zouden de specs ook aangepast worden ?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

(jarig!)
HTT-Thalan schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 16:44:

en dat had de ts ook het beste kunnen doen. Of in ieder geval met de importeur contact opnemen.

Geen inzet, geen CSL topic... dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.