[case] inclusief versterker voor MCE

Pagina: 1
Acties:

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb nu een receiver en een losse dvd speler (beide pioneer), hierop aangesloten 2 derwetse (goede) phlips boxen.

de receiver is niet helemaal in orde en de dvd speler heeft moeite met niet al te beste dvd's.
Kan alles nieuw gaan kopen maar een MCE lijkt me veel leuker.
Het enig waar ik mee zit is de versterker. Ik wil eigenlijk geen losse versterker meer hebben.

Bestaan er MCE kasten waar al een versterker gedeelte inzit? zodat ik gewoon mijn boxen gelijk op de MCE kast kan aansluiten.

Als ik ook een nog een versterker moet kopen is een MCE het mij niet waard (ik vind 2 afstandsbedieningen meer dan genoeg).

Of is eventueel mogelijk zelf zo'n kast te bouwen, volgens is een simpele versterker voldoende omdat je in MCE volgens mij voldoende afstelmogelijkheden hebt (je hoort het wel, ik ben geen audiofiel)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-02 14:58
Ik denk dat je wel een probleem krijgt met de warmte want versterkers produceren nogal wat warmte. Verder moet je ook rekening houden dat je dan al gauw een systeem van 43 cm breed bij 30 hoog gaat krijgen als je niet gebruik gaat maken van raiser cards.
Daarnaast is een receiver "altijd" fanless en dat ga je vermoedelijk met jouw budget niet redden voor het pc gedeelte.
Maar geluidskaarten die rechtstreeks unpowerd boxen kunnen aansturen lijkt me een beetje onwaarschijnlijk omdat je pci / pci-e bus dat nooit fijn zal vinden.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal