Toon posts:

PC loopt soms vast

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem, namelijk het volgende. Ik heb sinds ongeveer een week een nieuwe pc (zie specs onderaan), als ik cod2 speel loopt de pc soms vast. Dit is altijd bij het laden van een nieuw level. Ik heb de allernieuwste drivers geinstalleerd van de site van nvidia. Hieraan kan het dus waarschijnlijk niet liggen. Ik krijg dan ook geen foutmelding ofzo als hij is vastgelopen. Erg irritant! Weet iemand hoe dit zou kunnen komen, of heeft iemand suggesties om het probleem op te lossen?

specs:

processor: intel c2d E6600
vga: nvivia 8800 GTX
mobo: asus p5b deluxe
geheugen: 2x 1GB 800 Mhz

Verwijderd

Ik heb het ook gehad dat bij het laden in Bf2 mijn computer vast liep, bij mij lag het aan me geheugen. Dit kan je geloof ik met memtest hoe kan het ook anders testen. Of de geheugen reepjes testen door er 1 uit halen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 15:21 ]

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-05 14:45
Is het alleen bij Call Of Duty 2 ? Heb je alle drivers goed geïnstalleerd ?

Verwijderd

Topicstarter
voor zover ik weet is het alleen bij cod2 mp, en ja de drivers zijn goed geinstalleerd

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-05 14:45
Misschien eens de memory test doen of 1 latje eruit halen zoals ze hierboven zeiden.
Anders kan je Call Of Duty 2 eens opnieuw installeren.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:20:
Ik heb het ook gehad dat bij het laden in Bf2 mijn computer vast liep, bij mij lag het aan me geheugen. Dit kan je geloof ik met memtest hoe kan het ook anders testen. Of de geheugen reepjes testen door er 1 uit halen
lekker duidelijk :S

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:39

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Wat is daar niet duidelijk aan dan :?
Gewoon memtest386 downloaden en een nachtje laten draaien :) Dan komt ie vanzelf wel met errors, als die er zijn. Sowieso denk ik dat Hangen en Opstartproblemen troubleshooter wel interessant leesvoer voor je is :)
Verder is de vraag idd interessant of er ook bij andere apps / games sprake is van vastlopers. Draai anders eens wat benchmark tooltjes, die trekken je machine naar zijn max. Weet je meteen waar ie op vastloopt, als ie al vastloopt :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Memtest hier downloaden: Memtest 86+
Vervolgens laat je hem een tijdje testen. Als er geen errors zijn, kan je ook voor de zekerheid een latje geheugen eruit halen om te testen of het dan wel goed gaat (natuurlijk beide reepjes testen).

Edit: Te laat :P , en heb je het ook al getest met andere games?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 17:58 ]

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:22
je voeding???

300 watt a merk of een goede 550watt ++

Verwijderd

Topicstarter
jorisw86 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:00:
je voeding???

300 watt a merk of een goede 550watt ++
700 W

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit de topistart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat is hier niet de bedoeling, zie ook het PMG Beleid.

Dit topic gaat dan ook dicht met een verzoek om de [faq]registratievoorwaarden[/] maar nogmaals te doornemen voor een uitleg over de werking van GoT.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.