Ik heb het volgende probleem:
Gister was de harde schijf met de public en mailstore erop gecrashed.
Nu heb ik in exchange een nieuwe storage group en nieuwe mailboxstore aangemaakt.
Per gebruiker heb ik met exchange tasks de mailbox verwijderd en opnieuw aangemaakt in de nieuwe store. Dit omdat de oude store niet meer bestond en het moven daarom niet lukte.
Het probleem is nu dat ik niet intern kan mailen, alleen op volledig email adres inclusief domein.
Als ik normaal de voornaam typ, dan wordt deze aangevuld met de achternaam door outlook, maar als ik de email verzend krijg ik deze terug als volgt:
Waarbij Jan Janssen een geldig active directory user is met email adres.
Wie weet wat hier fout is en wat ik er aan kan doen.
Gister was de harde schijf met de public en mailstore erop gecrashed.
Nu heb ik in exchange een nieuwe storage group en nieuwe mailboxstore aangemaakt.
Per gebruiker heb ik met exchange tasks de mailbox verwijderd en opnieuw aangemaakt in de nieuwe store. Dit omdat de oude store niet meer bestond en het moven daarom niet lukte.
Het probleem is nu dat ik niet intern kan mailen, alleen op volledig email adres inclusief domein.
Als ik normaal de voornaam typ, dan wordt deze aangevuld met de achternaam door outlook, maar als ik de email verzend krijg ik deze terug als volgt:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Your message did not reach some or all of the intended recipients.
Subject:
The following recipient(s) cannot be reached:
'Jan Janssen' on 22-12-2006 14:51
The e-mail account does not exist at the organization this message was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient directly to find out the correct address.
<W2KSRV02.domein.local #5.1.1> |
Waarbij Jan Janssen een geldig active directory user is met email adres.
Wie weet wat hier fout is en wat ik er aan kan doen.
[ Voor 0% gewijzigd door ÜberWicked op 22-12-2006 14:56 . Reden: Even vergeten de topictitel aan te passen, kan iemand deze aanpassen met het probleem erin..? ]