Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Zit er geen scan functie op je bak? Squelch instellen en scannen maar.
Chauffeurs zitten normaal op kanaal 19.
# 14 is een oproepkanaal, 9 voor noodgevallen. (alsof iemand daar naar luistert)
Chauffeurs zitten normaal op kanaal 19.
# 14 is een oproepkanaal, 9 voor noodgevallen. (alsof iemand daar naar luistert)
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Zijn niet echt vaste kanalen waar truckers zich aan houden. En als ze in konvooi rijden hebben ze meestal ff een kanaal van te voren afgesproken.
Wel hoor, altijd op een standaart kanaal en ik geloof inderdaad dat dat 19 is.heracles schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:05:
Zijn niet echt vaste kanalen waar truckers zich aan houden. En als ze in konvooi rijden hebben ze meestal ff een kanaal van te voren afgesproken.
ok ik zal hem op kanaaltje 19 zetten 
Bedankt!
Bedankt!
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
19 voor "algemene" chauffeurs
17 voor distributiechauffeurs
21 voor zandrijders...
Verschilt een beetje per soort werk dus
17 voor distributiechauffeurs
21 voor zandrijders...
Verschilt een beetje per soort werk dus
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Inderdaad, je zult ze op alle kanalen tegen komen (weet ik nog van de tijd toen ik nog een bakkie had).heracles schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:05:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
offtopic:
Virus, kick dat vrachtwagen topic eens
Virus, kick dat vrachtwagen topic eens
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Pagina: 1