[Wii] Wegvallend beeld icm Joytech 245C Component

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
Ik heb gisteren eindelijk mijn component kabel (Blaze) voor de Wii ontvangen en gelijk aangesloten op mijn nieuwe Jotech AV control center 245C.
Beeld is nu echt 10x mooier als met de composiet kabel!
Alleen nu heb ik een zeer raar en voor mij onverklaarbaar probleem...
Zodra ik naar het winkelkanaal of berichtenkanaal ga dan valt het beeld weg en knippert het zo nu en dan, ook als ik een spel opstart dan komt er normaal altijd de waarschuwing om het polsbandje vast te maken in beeld, maar daar valt nu het beeld ook weg :?
In het hoofdmenu, weerkanaal of spel heb ik wel goed beeld.
Nu komt het, als ik de Wii rechtstreeks op de tv met component aansluit dan heb ik nergens last van :?

Ik heb verder ook nog een xbox en xbox360 via component op de Joytech aangesloten en hier zijn totaal geen problemen mee. Heb de Wii ook al op andere ingangen van de Joytech geprobeerd maar met hetzelfde resultaat 8)7 .

Wat ik mij dus afvraag is het volgende: Wat doet de Wii waardoor op de Joytech het beeld wegvalt of wat kan er fout zijn in de Joytech zodat het beeld van de Wii in bepaalde situaties wegvalt.
Hoop dat iemand een verklaring heeft want heb zo het gevoel dat beide fabriekanten het elkaar gaan verwijten...

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:12
Niemand?
Het lijkt overigens dat het beeld alleen wegvalt als het getoonde beeld zowat helemaal wit is (wat bij de Wii nogal vaak voorkomt).
Misschien dat de joytech dat als blank signal ziet ofzo?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb net zo'n Joytech besteld, en wil niet wachten op de Nintendo Component kabel aangezien die van Blaze al beschikbaar is. Echter zou ik dan ook graag willen weten of dit daadwerkelijk een "bekend" probleem is..
Kan op Internet er niet veel over vinden. Raar trouwens dat Nintendo zooo lang doet over het beschikbaar maken van een kabeltje.

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Ik twijfel zelf tussen deze joytech of de 540C.
Wat ik me afvroeg maar niet zo duidelijk kan terugvinden.

Wanneer je de interne hub gebruikt bij de 245c blijft de netwerkverbinding wel open wanneer je van input switched?

dus op input 1 mijn 360 op 2 mijn xbox en op 3 mijn htpc.

Wanneer ik dan op 3 download en ondertussen ga gamen op input 1 blijft de verbinding dan op 3 open?

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Heeft iemand al enig idee wat dit probleem precies veroorzaakt, of liever nog, dit te verhelpen?
Ik heb officiële Nintendo component bekabeling, en die aangesloten op mn Joytech 245C. Ook mn 360 zit zo aangesloten, waar ik geen last van heb.

Voor de zekerheid heb ik nog wel de (dunne) Joytech component kabel voor naar de TV vervangen door dikkere, maar ook dit biedt geen soelaas. Bij grote witte velden valt het signaal gewoon weg.
In een ander topic las ik dat dit kwam door een te zwak Y signaal? Maar hoe dit te verhelpen kan ik nergens vinden.