Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] Dubbelpost check van topic naar DM

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Zojuist had ik een reactie geplaatst op een topic, welke ik ook wou DM'en

Nadat ik het bericht heb gekopieerd naar de DM, kreeg ik de melding dat deze identiek was aan mijn vorige.
Ok, dat dit een dubbelpost beveiliging is voor posten snap ik wel, maar dat je je laaste post niet exact in een DM kan stoppen vinnik maar raar :P

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

i.v.m. mogelijke spammogelijkheden vind ik het niet zo raar.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
moto-moi schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:29:
i.v.m. mogelijke spammogelijkheden vind ik het niet zo raar.
Mja, maar alsnog, spammen in posts en dezelfde in text in DM's zie ik niet snel gebeuren, naar mijn mening.
Kan die check e.v.t niet aangepast worden in de DM dat hij controleert bij een dubbelpost voor DM, en niet naar de posts kijkt...

Ik meen zelf a.h.v MyReact dat er een MD5 waarde van je laatste post wordt opgeslagen, waarop gecontroleerd word of het een dubbelpost is. Je zou dan als het wenselijk is toch kunnen kiezen voor het los opslaan van de MD5 waarde van de DM?

[ Voor 9% gewijzigd door AW_Bos op 22-12-2006 11:34 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ariën Clay schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:32:
[...]

Mja, maar alsnog, spammen in posts en dezelfde in text in DM's zie ik niet snel gebeuren.
Kan die check e.v.t niet aangepast worden in de DM dat hij controleert bij een dubbelpost voor DM, en naar de niet posts kijkt...

Ik meen zelf a.h.v MyReact dat er een MD5 waarde van je laatste post wordt opgeslagen, waarop gecontroleerd word of het een dubbelpost is. Je zou dan als het wenselijk is toch kunnen kiezen voor het los opslaan van de MD5 waarde van de DM?
true, maar dat is iets voor Parse ;)

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ik stuur een spam dm, ik post hem in een topic, ik stuur een spamdm, post hem in topic.. :P

En verder, hoe vaak loop je hier tegenaan? Ik zie 50.000 dm's, en je bent de eerste die erover klaagt :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
moto-moi schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 11:35:
ik stuur een spam dm, ik post hem in een topic, ik stuur een spamdm, post hem in topic.. :P
Dan wordt de spam dm gechecked tegen de spam dm en het spam topic tegen het spam topic. Dus kun je maar 1x een smap dm maken en 1x een spam topic met dezelfde content.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

de dubbelpost check is even eenvoudig als effectief; je mag niet 2x hetzelfde achter elkaar posten. Of het nou in verschillende fora is, verschillende PM's of dat je diverse post-mogelijkheden door elkaar gebruikt.

Dus nee, dit wordt niet aangepast :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.