Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[HTC s620] WiFi-certificaat importeren

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn school (inholland) een certificaat nodig om het draadloze netwerk te kunnen bereiken.
Deze bestaat er zowel voor linux als voor windows maar niet voor windows mobile.

Zonder dat certificaat ben ik niet in staat te kunnen connecten.

Na een hoop gezoek op google ben ik op een forum gekomen waar hetzelfde probleem (voor dezelfde school) naar voren komt, echter hier worden enkele oplossingen gegeven die bij geen één van de personen werkt... voorderest zijn ze er niet echt op door gegaan.

Het certificaat heeft een .p12 extensie.
Ik ben zover gekomen dat ik wel dat certificaat doormiddel van conversie op mijn telefoon kan krijgen (deze zie ik dan ook bij root certificates staan op mijn telefoon) echter hij lijkt de certificaat niet te pakken bij het connecten, dan is het natuurlijk logisch dat ik het netwerk niet op kom...

Mijn vraag is of er oplossingen zijn om dit te laten werken, misschien doormiddel van een andere wifi-tool op de telefoon waar ik wel met certificaten kan werken?

Ik hoop echt dat jullie hiervoor een oplossing weten, dan heb ik namelijk ook wifi op mijn telefoon :D

Verwijderd

Topicstarter
iemand? niemand?

Verwijderd

Ik denk dat je naar de systeembeheerder moet gaan van de school. Bij ons op school werken ze ook met certificaten. Die krijg je alleen maar door ze zelf aan te vragen. Exporteren en importeren werkt niet.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 11:32:
[...]

Ik denk dat je naar de systeembeheerder moet gaan van de school. Bij ons op school werken ze ook met certificaten. Die krijg je alleen maar door ze zelf aan te vragen. Exporteren en importeren werkt niet.
Ja heb ik gedaan, hun zeggen dat die er niet is.
Bij jouw hebben ze dus certificaten gemaakt speciaal voor WM5 based toestellen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:46:
[...]

Ja heb ik gedaan, hun zeggen dat die er niet is.
Bij jouw hebben ze dus certificaten gemaakt speciaal voor WM5 based toestellen?
Nope, enkel voor XP laptop's..

Verwijderd

X-ploid: Dit probleem (samen met andere) past heel goed in het centrale topic.

HTC Excalibur (HTC S620 / T-Mobile Dash / Orange ?)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.