Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[2003] Dynamic disk signatures error

Pagina: 1
Acties:

• CrushOne
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 14-04-2016
Na een reboot kreeg ik het volgende:

event-system-error:
  • dmboot: Failed to start volume Volume2 (E:)
  • dmboot: Failed to start volume Volume2 (F:)
http://img362.imageshack.us/img362/9438/disksxp5.jpg

Bij het proberen te reactiveren van de Missing disk (rechtermuisknop -> reactivate disk) krijg ik een nieuw event-system-error:
  • INTERNAL Error - The specified plex contains disabled subdisks (C1000078).
Met een beetje zoeken op internet schijn ik de signatures weer aan de disks te kunnen knopen met de applicatie dumpcfg.exe.
quote:
Use the dumpcfg.exe utility (which can be found on the Windows 2000 Server Resource Disk). This utility will restore the old signature to a new drive.
dumpcfg.exe heb ik tot nu toe nog niet kunnen vinden.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt? En misschien een oplossing?

• Diamon
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-06 12:21

Diamon

The Weird One

Ik heb hetzelfde probleem, alleen met W2k.
Had je een oplossing voor gevonden.
Heb het geheugen reeds vervangen, maar heeft niet geholpen.

And The Only One

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Audi_S2
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 18-05 07:15

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Sorry voor het omhoog halen van dit topic, maar weet iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 E3 2019

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True