Toon posts:

Kleuren probleem in media players.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gesearched maar kwam geen soort gelijk topic tegen. Mocht iemand het wel tegen komen of er het bestaan van weten dan kan er direct een slotje op deze.

Probleem definitie:

Wanneer ik een video file wil spelen met de bekende media players dan zie ik het beeld of je schuin tegen een latop beeldscherm aan kijkt. Het beeld is erg donker slechts enkele kleuren komen vaag door. Het merendeel zijn de rood tinten.

De enige player die dit euvel niet heeft is de Classic Media Player maar ik vind het erg irritant om deze steeds te moeten gebruiken.Ook zijn veel streams en filmpjes op het web nog alleen in Windows format te vinden. Daarom ook dit topic.

Ik heb alle codec packs die ik kon vinden geprobeerd, ook een herinstallatie van de Windows Media Player.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2006 02:16 ]

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik herken dit probleem. Met dit computer heb ik er geen last van maar met de andere computer lijkt het inderdaad ook alsof ik tegen een soort laptopscherm sta te staren. Vooral de zwarttinten zien er dan vreemd uit. Gebruik FFDShow en BSplayer of Cyberlink PowerDVD hier.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal