Toon posts:

Overstappen in Zuid-Limburg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,

Ik zit voor mijn internetbehoeftes al jarenlang bij Het Net. Ik krijg hier een verbinding van 3000/512 voor €39,95 per maand. Maar nu heb ik het gevoel dat het in verhouding een beetje duur is, voor alleen internet met deze snelheid. Daarom is mijn vraag of iemand goede ervaringen heeft met combinatie abbonementen. Bijvoorbeeld internet en telefoon in een pakket. Ik heb eigenlijk maar twee eisen. Het moet niet duurder zijn dan €60 en ik moet er niet aan snelheid op achteruitgaan. Dus zijn er mss tweakers met goede ervaringen met zo'n pakket?

Alvast bedankt _/-\o_

EDIT: heeft iemand ervaring hiermee? HEt lijkt me behoorlijk ideaal, maar de schrijfstijl heeft iets van een 2e-hands autoverkoper ;) .

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 23:10 ]

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Eerst zoeken, dan pas een topic starten: Ervaringen met Pilmo ADSL + telefonie

Verwijderd

Ik heb zelf goede ervaringen met zowel kpn (direct, hccnet) als bbned (demon, speedlinq) in zuidlimburg (heerlen).

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-11 20:42

IEF

Why so serious?

zelf heb ik zeer goede ervaringen met Tiscali. Dat kan dan een varieteit zijn van diverse ISPs die dit aanbieden:

CompuServe
TweakDSL
Tiscali zelf
Speedlinq

noem ze maar op :) wat mij betreft de beste prijs/prestatie verhoudingen..

CompuServe heeft bijv. 16 mbit voor 39,95 (inclusief Telefonie + gratis Wireless modem)
Ligt nogal een stukje boven je huidige abo dacht ik zo :)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Kijk eens op www.speedtest.nl voor de snelheid en de prijs.
Een kennis van mij heeft een 3x snellere internet voor 30 euro per maand, hier zit 100 euro per jaar abbonement mee ingerekend(naam provider ben ik vergeten).
Dus voor 40 euro heb je er misschien nog telefoon erbij.

Lees ook hier op de forum over deze provider indien je hem vind.

Verwijderd

Topicstarter
Ok thx, ik heb ook het pilmo topic doorgelezen, maar nu ik de problemen met de niet vrijgegeven instellingen zie word ik al wat minder enthousiast. Ik ben die compuserve mogelijkheid nu aan het overwegen. Het klinkt wel goed, maar ik weet niet hoe het met de beschikbaarheid zit. Even uitzoeken dus! ;)
Pagina: 1