Randstadrail

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:15
Heb even gezocht in het zoekvenster naar 'randstadrail', maar het lijkt nog niet binnen dit forum te zijn besproken. Maar zijn hier echt geen mensen die zich momenteel vermaken met:
- het vervangende vervoer?
- De fantastische informatievoorziening?
- En de nog betere planningen?

Voor diegene die Randstadrail niet kennen, verwijs ik door naar Wikipedia

• MichelVH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-10-2025
Ik denk dat je in Het grote spoorwegentopic deel 14 wel het één en ander kunt vinden over RandstadRail :)

Don't be afraid of the dark, be afraid of what it hides

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-01 15:20

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik wil er niet over praten. Ik woon in zoetermeer. Vond de randstadrail niet tegen vallen. Maar nu kunnen we weer in treinen stappen die niet berekend zijn om heel zoetermeer naar den haag te krijgen. Ik ga liever met de auto.

.

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Niet leuk dat de trams/treinen voorlopig niet hun volledige route rijden, maar toch wel petje af hoe het vervangend vervoer is geregeld (iig tussen Den Haag - Rotterdam Hofplein). Ik pak altijd de bus en daarna neem ik gelijk de trein naar Hofplein. Hoogstens 5 - 10 minuten wachten. Andersom het zelfde verhaal. Heb niet het idee dat ik langer onderweg ben ofzo. :)

Tis nog allemaal gratis ook (niet dat het voor mij wat uitmaakt. Heb toch een OV). :P

[ Voor 6% gewijzigd door magnifor op 22-12-2006 02:30 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 22:08
even een schopje!! Ik weet het het is wel een vrij grote schop....

BRGGG het is koud buiten. We moeten weer met z'n alle alle ruiten van auto's het ijs er af krabben. Sommigen mensen gaan met de auto naar het werk, andere pakken de auto/fiets naar het OV.

Zo ook mijn vriendin. die pakt de auto naar de randstadrail. Geweldig systeem. ze moet naar centrum Den Haag om te werken. Je kan daar niet parkeren, dus moet je met het OV of als je alsnog met de auto gaat dik geld neer leggen om te kunnen parkeren!!

En nu? nou het is weer eens zo ver. de eerste vorst is weer in het land. en treinstellen begeven het. wissels die niet meer werken en ga zo maar door.. het is weer eens raak. Het OV ontregeld door vorst. Metro stellen tussen Rotterdam en Den Haag rijden niet.. pas rond 9 uur is er vervangend vervoer!!

Belachelijk vind ik.. Dagen wordt er al verteld over vorst. dat sommige mensen zich daar niet op instellen kan ik mij wel voorstellen. maar zo'n groot vervoersbedrijf? en dan bel je RET op en wat vertellen zij dan?? Vanaf 9 uur is er vervangend vervoer.. hoe kan je dat nou doen? Dat ze niet kunnen rijden kan een keer gebeuren. maar dan zeggen dat 2 uur later pas vervoer is? kan er bij mij niet in. Meeste mensen die werken moeten tussen 8 en 9 op hun werk zijn!!!

Hoe kan het nou dat defect materieel wordt op 9292ov verkondigd.. worden de lijnen zo slecht onderhouden? hebben ze verkeerde metro stellen? de randstad rail zou het verkeer tussen Rotterdam en Den Haag moeten verminderen. Maar op deze manier krijgt niemand vertrouwen in de dienst zeker in de wintertijden niet. Het gaat toch allemaal kapot. Het geeft stress aan medewerkers, met de auto hebben ze nog enige controle op de reis.

Anyway.. even lekker van me afgeschreven ;-) en een schop je gegeven op dit topic wat wel weer wat aandacht tov de ervaringen tot nu toe!!
Afgelopen zomer van Berkel en Rodenrijs naar Den Haag centrum, binnen 25 minuten dat is echt wel top.. veel sneller dan met de auto.. ;-)

A Soldiers manual and a pair of boots.