[iBook] Instellingen extern scherm resetten

Pagina: 1
Acties:

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Ik hgeb een iBook G4 met daarop de screenspanning doctor geinstalleerd waarmee je ook andere displays kan aansturen buiten alleen de mirror-mode die er standaard op zit.

Nu probeerde ik zojuist een ander scherm aan te sluiten, en dat werkte uitstekend, maar toen ik de kantel-functie probeerde liep Mac OS X vast. En omdat de instellingen van ieder scherm automatisch worden opgeslagen loopt Mac OS X iedere keer vast zodra ik het display aansluit.

Andere externe schermen werken nog uitstekend, en als ik snel de kabel verwissel dan doet hij het ook nog, maar zodra ik dan op 'Detect Displays' druk herkent hij het display, gaat het beeld kantelen en loopt vast.

Waar worden die beeldscherminstellingen opgeslagen en hoe reset ik ze?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Alle display instellingen staan in /Library/Preferences/com.apple.windowserver.plist Als je dit bestand weggooit zou het weer moeten werken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:47

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Topicstarter
Jippie, het heeft gewerkt :D Eerst keek ik bij de ~/Library/Preferences in de persoonlijke map van de gebruiker, daar staat een soortgelijk bestand met nog een getal in de naam, maar die weggooien hielp niet.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.