Beste Tweakers,
Ik heb het volgende samengesteld:
Moederbord = Asus A8R-MVP (CrossFireXpress 1600)
Processor = AMD Athlon 64 3200+ Box S939 (heatsink & koeler inbegrepen)
Geheugen = Corsair DDR400 PC3200 512 MB
Harde schijf = Maxtor DiamondMax 20 - 80GB 7200RPM S-ATA-II 8MB
Kast = AOpen QF50D Black/Silver +350W
Ik vroeg me echter af of deze basis-componenten wel compatible zijn met elkaar. M'n vader vertrouwt mij erop dat ik alles in één keer afhandel, dus liever geen terugverzendingen enz. omdat componenten niet compatible waren met elkaar. Hopelijk kunnen jullie me dan ook met het volgende helpen:
Een beetje lullige vraagjes maar ik wil echt zeker zijn van m`n zaak
Hartelijk dank!!!
Ik heb het volgende samengesteld:
Moederbord = Asus A8R-MVP (CrossFireXpress 1600)
Processor = AMD Athlon 64 3200+ Box S939 (heatsink & koeler inbegrepen)
Geheugen = Corsair DDR400 PC3200 512 MB
Harde schijf = Maxtor DiamondMax 20 - 80GB 7200RPM S-ATA-II 8MB
Kast = AOpen QF50D Black/Silver +350W
Ik vroeg me echter af of deze basis-componenten wel compatible zijn met elkaar. M'n vader vertrouwt mij erop dat ik alles in één keer afhandel, dus liever geen terugverzendingen enz. omdat componenten niet compatible waren met elkaar. Hopelijk kunnen jullie me dan ook met het volgende helpen:
- Past het moederbord in de kast? Beide zijn ATX, ze zouden dat wel moeten doen. Ook wat betreft aansluitingen/kabels (aantal pins enz.)?
- Heb ik de juiste harde schrijf voor dit moederbord uitgekozen? Harde schijf is S-ATA-II. Kan er ook een normale ATA worden aangesloten?
- Is het moederbord compatible met CPU (s939) en geheugen (ddr400). Als het goed is wel, aangezien moederbord een socket s939 is en ddr400 ondersteunend is, maar misschien zijn er andere dingen waar ik ook op moet letten?
Een beetje lullige vraagjes maar ik wil echt zeker zijn van m`n zaak
Hartelijk dank!!!