Toon posts:

[AUDIO]U.S Blaster

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik heb een U.S Blaster 5.1 Speakerset.
Maar Midden/links acher/rechts achter werken niet met de test en powerdvd.
Maar als ik een mp3tje afspeelt doen ze het wel.
Wie kan me veder helpen.

Vinnie :)

• jens17
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-02 20:08
lijkt erop dat de test geen 5.1 sample gebruikt :p

kan me niets anders voorstellen. Met een dvd werken ze wel? zoja, laat die samples ;)

Verwijderd

Topicstarter
jens17 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:58:
lijkt erop dat de test geen 5.1 sample gebruikt :p

kan me niets anders voorstellen. Met een dvd werken ze wel? zoja, laat die samples ;)
De test moet zeggen
Links voor
Midden
Rechts voor
Links Achter
Rechts Achter.

Maar die werkt niet lekker.
Als ik een Dvd afspeel hoor ik 2.1 en een mp3 5.1
Allebij met WMP

Vinnie

• Mr.Qips
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-02 21:49
Nou je mag toch wel wat meer eigen inzet tonen, het is nu zo van 'het werkt niet, het werkt niet, en dat ook niet'.

Ik neem aan dat je ergens een instelling oid moet veranderen, dat was bij een vriend van mij ook het geval...

Verwijderd

Topicstarter
Mr.Qips schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:10:
Nou je mag toch wel wat meer eigen inzet tonen, het is nu zo van 'het werkt niet, het werkt niet, en dat ook niet'.

Ik neem aan dat je ergens een instelling oid moet veranderen, dat was bij een vriend van mij ook het geval...
Het werkt niet dit is een feit
maar alles staat op 5.1.
In de Mixer van de creative Geluidskaart in de windows settings enz.
Maar waarom doet ie het met een mp3 wel en een dvd niet.
ik weet niet waar ik het moet zoeken ;) de dvd doet het op de stereo wel in 5.1

• DriveSand
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-11-2024

DriveSand

Transform and roll out!

Ik dacht ergens iets gelezen te hebben van dat demo's en trialversies van programma's zoals PowerDVD een aantal opties niet hebben en dat ze de audiokanalen beperken. Kijk even of je de volledige versie hebt, als alles overal aangevinkt en ingesteld staat dan moet het bijna wel aan PowerDVD liggen.

Verwijderd

DriveSand schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:27:
Ik dacht ergens iets gelezen te hebben van dat demo's en trialversies van programma's zoals PowerDVD een aantal opties niet hebben en dat ze de audiokanalen beperken. Kijk even of je de volledige versie hebt, als alles overal aangevinkt en ingesteld staat dan moet het bijna wel aan PowerDVD liggen.
Klopt; WinDVD (geloof ik) geeft geen 5.1 bij het gratis cd-tje dat je bij je geluidskaart/videokaart/whatever krijgt. Probeer anders eens VLC. Speelt zo'n beetje alles af zonder dat je van alles en nog wat aan extra codecs moet instaleren, simpele interface, kan ISO's lezen (dus DVD vanaf een image kijken zonder te moeten mounten) en mocht je het willen kun je bijna alles aanpassen. En het is nog gratis ook! ;)

Aangezien je boxjes het wel doen bij een mp3 denk ik dat je met VLC gewoon 5.1 geluid hebt (mits je instellingen correct zijn. :)
Pagina: 1