Toon posts:

Problemen Philips DVD+RW schijfjes.

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren 5 DVD+RW schijfjes gekocht, en nu dacht ik ik zal er een een film opzetten, maar toen ik met nero wou gaan branden kreeg ik een error van "Could not format disc".
Dus ik d8 misschien moet ik ff de erase functie gebruiken maar als ik op erase druk krijg ik een error van "Error erasing the disc".
En deze fouten krijg ik bij alle 5 de schijfjes.
Ik gebruik een LG DVD Rewriter die pas 3 dagen oud is Model NR is GSA-H12L.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee, of kan mij vertellen of ik iets fout doe?

Alvast bedankt,
Agostino.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 20:44 ]

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Misschien ook handig om te zeggen welke brander je gebruikt?
En kan die wel DVD+RW aan?

[edit] Heb je wel al andere dvd's gebrand op die fikker of zijn dit echt de eerste schijfjes die je probeert?

Neem ook aan dat je de probeert te branden als dvd video?

[ Voor 49% gewijzigd door MeNTaL_TO op 21-12-2006 20:51 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik een LG DVD Rewriter die pas 3 dagen oud is Model NR is GSA-H12L.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Het kan zijn dat dat type brander niet het type DVD'tjes aan kan. Zo kan ik met mijn fikker ook sommige merken/types DVD's CD's niet be- en/of her-schrijven.

Mocht je nu toevallig een serie DVD+RW's hebt die dat ding niet aan kan, is dat denk ik dom toeval.
Opzich wel heel appart, aangezien LG gewoon Philips is :P

[ Voor 19% gewijzigd door RaZ op 21-12-2006 20:59 ]

Ey!! Macarena \o/

• Illidan
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:56
Probeer de nieuwste firmware op je brander.

Ryzen 9 9950X3D, ASRock X870E Tachi Lite, Arctic Liquid Freezer III 420, Kingston Fury Beast DDR5 6400, Powercolor Red Devil 9070XT, Crucial T700 2TB, FSP Hydro Ti Pro 1000W, BeQuiet 802

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net me oude dvd rewriter geprobeerd, maar daarop krijg ik de zelfde errors.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niemand wat ik hier aan kan doen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
Het is mogelijk dat ze gewoon niet werken op bepaalde apparaten.
Dus eerst zoeken op http://www.cdfreaks.com/, daar vind je je brander en welke dvd's wel werken.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:25
Niet binnen 24 uur je topic kicken aub!

Heb je je firmware geupdate? Ik lees helemaal niet wat je zelf al hebt geprobeerd/gevonden om je probleem op te lossen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 12:37:
Weet niemand wat ik hier aan kan doen?
Beste Agostino,
Ik heb exact hetzelfde probleem zoals jij schrijft. Ook ik heb sinds vorige week de LG GSA-H12L in mijn PC zitten. Zowel bij DVD's van Philips +RW als bij Verbatim + RW krijg ik de melding dat ze niet geformateerd kunnen worden. Ik kan wel van beide merken een DVD + R branden (ook in dual layer). Op internet ben ik ook nog geen oplossing tegen gekomen en de helpdesk van LG verbreekt de verbinding na een poaar minuten.
Voorlopig kan ik je niet helpen, maar ik zal ook naar een oplossing blijven zoeken en het even melden. Als jij wel een oplossing hebt zou i khet fijn vinden dat je even ene bericht achter laat.
Packy999.
Pagina: 1