Toon posts:

taalbalk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi mijn buurman heeft een probleem met zijn laptop want hij heeft de taalbalk weggeklikt en nu komt hij niet meer terug en op het internet kon ik ook niks vinden wat helpt ik heb het geprobeerd door gewoon op de werkbalk te klikken en taalbalk in te stellen dat die er komt te staan maar dat hielp niet en toen ik het nog een keer wou proberen was de tekst met taalbalk laten zien verdwenen en toen heb ik het geprobeerd via
1.configuratiescherm>landinstellingen
2.klik bij landinstellingen op talen en dan op details
3. en dan komt er bij voorkeursinstellingen taalbalk te staan maar die kan ik niet indrukken .

weet iemand hoe ik dit kan oplossen en ga nou niet zeggen dat ik hem niet nodig heb want mijn buurman wisselt soms tussen toetsenborden en mij buurman is niet zo technisch om dat via configuratiescherm te doen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 20:09 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarschijnlijk moet je in dat scherm even een nieuwe taal toevoegen. Zo te lezen staat er nog maar 1 taal en kun je dus niet meer kiezen.

PS. gebruik in je tekst wat meer punten en komma's, want het leest niet prettig zo.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-03 22:46

Coldcat

HODL

Met [alt] + [shift] kun je tussen Engels en Nederlands schakelen, misschien dat het helpt. Denk dat je ergens met de rechtermuisknop op de taakbalk wel weer het menu te voorschijn kunt toveren.

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

In algemene gevallen heb je helemaal niks aan de taal-werkbalk. Weet je zeker dat je buurman die nodig heeft?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
Palomar schreef op donderdag 21 december 2006 @ 20:10:
Waarschijnlijk moet je in dat scherm even een nieuwe taal toevoegen. Zo te lezen staat er nog maar 1 taal en kun je dus niet meer kiezen.

PS. gebruik in je tekst wat meer punten en komma's, want het leest niet prettig zo.
er staan 2 talen in en mijn buurman heeft het echt nodig

• MarijnvdZaag
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-03 14:01
Grappig, ik heb er een tijd over gedaan om dat stomme geval definitief te laten verdwijnen.
Maar er moet inderdaad een shortcut voor zijn ofzo
Pagina: 1