hoi mijn buurman heeft een probleem met zijn laptop want hij heeft de taalbalk weggeklikt en nu komt hij niet meer terug en op het internet kon ik ook niks vinden wat helpt ik heb het geprobeerd door gewoon op de werkbalk te klikken en taalbalk in te stellen dat die er komt te staan maar dat hielp niet en toen ik het nog een keer wou proberen was de tekst met taalbalk laten zien verdwenen en toen heb ik het geprobeerd via
1.configuratiescherm>landinstellingen
2.klik bij landinstellingen op talen en dan op details
3. en dan komt er bij voorkeursinstellingen taalbalk te staan maar die kan ik niet indrukken .
weet iemand hoe ik dit kan oplossen en ga nou niet zeggen dat ik hem niet nodig heb want mijn buurman wisselt soms tussen toetsenborden en mij buurman is niet zo technisch om dat via configuratiescherm te doen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
.
1.configuratiescherm>landinstellingen
2.klik bij landinstellingen op talen en dan op details
3. en dan komt er bij voorkeursinstellingen taalbalk te staan maar die kan ik niet indrukken .
weet iemand hoe ik dit kan oplossen en ga nou niet zeggen dat ik hem niet nodig heb want mijn buurman wisselt soms tussen toetsenborden en mij buurman is niet zo technisch om dat via configuratiescherm te doen.
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 20:09 ]