Toon posts:

[Company of Heroes] Soldaten zijn blauwe/rode tekentjes *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb vandaag CoH geïnstalleerd en het spel loopt prima, maar...
Ik kan geen soldaten zien, ik kan alleen herkennen waar ze staan door het blauwe tekentje..
Hetzelfde geldt voor de vijandelijke eenheden (alleen dan zie ik een rood tekentje), maar als ik bijvoorbeeld een muur van zandzakken maak kan ik die helemaal niet terugvinden..
Ik heb al verschillende details hoger en/of lager gezet, maar allen zonder resultaat..

Chris

• OfferedPoet
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-01 12:36
Al geherinstalleerd?
Andere videodrivers al geprobeerd?

Oftewel; wat heb je allemaal al geprobeerd? (buiten de details)

[ Voor 20% gewijzigd door OfferedPoet op 21-12-2006 20:09 ]

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
welkom op got :D
denk dat je drivers moet updaten van je videokaart, had het ook ooit met command en conquer generals.

het is makkelijk als je alles over je pc hier neer zou zetten, welk merk videokaart, cpu etc etc.
nog makkelijker is het als je eerst zelf gaat zoeken op bv forums over deze game :) weet bijna cker dat jij niet de enige bent met dat probleem :)

http://specs.tweak.to/12504

Verwijderd

Dit is een technische vraag en hoort het in Spielerij - Problemen & Vragen thuis.

Verwijderd

Topicstarter
Ok Fumo.. Ik zet hem daar neer..
Ik zal er meteen wat specs bij zetten..

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dat heb jij dus al gedaan...
Ik heb een AMD1800+ met 1 gig aan geheugen en er zit een Radeon 9250 met 128MB in.
Zoals ik al aangaf speelt het spel zelf prima en niet schokkerig of zo..
Ik zal eens kijken of en hoe ik mijn grafische kaart kan updaten..

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist de software van mijn kaart geüpdate, maar hetzelfde resultaat..
Nog een voorbeeld: Als er een tank door het beeld rijdt kan ik dat alleen maar zien aan de sporen die hij maakt..

Modbreak:De edit-knop is er niet voor niets! :o Gebruik hem dus ook i.p.v. meerdere keren achter elkaar te posten!

[ Voor 24% gewijzigd door Crash op 21-12-2006 22:55 ]

Pagina: 1