[V&A] Advertentie te achterhalen?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Topicstarter
Hallo Modjes,

Ik heb een aantal weken geleden van een user een Aspire Q-pack gekocht en betaald.
Helaas heb ik een herinstallie van windows uitgevoerd, en te fanatiek geweest met het verwijderen van mailtjes.

Het komt erop neer dat ik geen contact meer kan leggen met de user, en ik ook mijn Q-Pack nooit heb ontvangen.

Helaas is er ook geen mogelijkheid om verwijderde aanbiedingen in V&A te bekijken, dus vroeg ik me af wat ik nu in deze situatie zou kunnen doen.

Ik heb zelfs 5 cent extra op zijn rekening overgemaakt met mijn telefoonnummer en de mededeling dat hij me moet bellen of mailen.

Helaas zijn we nu denk ik bijna een maand verder maar nog niks.
Misschien dat jullie me kunnen helpen. het gaat om een blauwe Aspire Q-pack advertentie.

Alvast bedankt.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

XthinkZ schreef op donderdag 21 december 2006 @ 21:14:
Super bedankt!

Ik ga hem nu mailen.

[...]
:) lang leve google :)

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
lol meen je dat? Wel goede eigenlijk, en toeval al staat tweakers wel ontzettend hoog bij veel dingen die je zoekt.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

XthinkZ schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:33:
lol meen je dat? Wel goede eigenlijk, en toeval al staat tweakers wel ontzettend hoog bij veel dingen die je zoekt.

[...]
Heel simpel. Ik heb letterlijk de naam van het ding gekopieerd "Aspire Q-pack" en daarop gezocht met het toevoegsel "site:tweakers.net". Toen vond ik natuurlijk een shitload aan dingen gezien ze ook in de PW stonden. toen /aanbod achter site:tweakers.net gezet en ik hield 2 links over, waaronder deze :)

t.net wordt gewoon erg goed geindexeerd, dus dat is erg makkelijk :)

[ Voor 6% gewijzigd door TERW_DAN op 21-12-2006 22:45 ]

• XthinkZ

XthinkZ

Topicstarter
Ik zal het niet vaak nog een keer nodig hebben, maar ik zal er aan denken als het nog een keer voorkomt.

In ieder gheval heel creatief.

Nu nog afwachten of ik een reactie van de verkoper krijg.
Terw_Dan schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:44:
[...]

Heel simpel. Ik heb letterlijk de naam van het ding gekopieerd "Aspire Q-pack" en daarop gezocht met het toevoegsel "site:tweakers.net". Toen vond ik natuurlijk een shitload aan dingen gezien ze ook in de PW stonden. toen /aanbod achter site:tweakers.net gezet en ik hield 2 links over, waaronder deze :)

t.net wordt gewoon erg goed geindexeerd, dus dat is erg makkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ter aanvulling mocht een advertentie in het geheel niet terug te vinden zijn:

We geven natuurlijk nooit persoonsgegevens af, hoe zuur het ook kan zijn in sommige situaties. Tweakers.net gaat zorgvuldig om met zijn gegevens.

De enige mogelijkheid die we kunnen bieden is dat wij een verzoekje neerleggen bij de betreffende gebruiker om contact te zoeken. Just so you know.

Aangezien het verder niet echt meer over V&A gaat, doe ik deze dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.