Toon posts:

DVD-Rom wordt niet herkend door Windows Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 1.243 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik hebsinds kort Windows Vista op mijn PC staan en werkt heel goed.
Maar nu heb ik een DVD-Rom drive erin gezet en deze wil Windows Vista niet herkennen.
Eerst zat er een CD-Rom drive in die ook goed werkte met Windows Vista.
Ik heb de jumper precies hetzelfde gezet op de DVD-Rom drive zoals hij bij de CD-Rom drive zat, maar hij herkent hem gewoon niet.
Heb al drivers enzo geïnstalleerd, maar dan geeft Windows Vista aan dat de drive niet is aangesloten, terwijl ik weet dat hij zeker is aangesloten want het systeem zelf herkent hem wel, maar Windows Vista kan hem niet installeren.

Wie kan mij hierbij helpen?

Als je iets niet snapt dan hoor ik het wel !!

Groeten,
NLKikker

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ziet je bios de drive wel? Kun je wel booten vanaf die DVDspeler?

Verwijderd

Topicstarter
Het is me gelukt.
Ik heb bij gebruikersaccountbeheer de optie uitgeschakeld en toen starte ik de pc opnieuw op en gaf hij een kreet dat de DVD drive wel aanwezig was, maar pas herkent zou worden als ik de pc opnieuw op had gestart. Dus de pc weer opnieuw opgestart en toen stond hij er weer bij. Ik weet niet zeker of het door die optie komt in gebruikersaccountbeheer, maar door hem uit te zetten stonden weer wel in deze computer.

In ieder geval bedankt dat jullie mij wouden helpen en iemand hiermee kan helpen die ook hetzelfde probleem heeft.

Groeten,
NLKikker

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:50:
Het is me gelukt.
Ik heb bij gebruikersaccountbeheer de optie uitgeschakeld en toen starte ik de pc opnieuw op en gaf hij een kreet dat de DVD drive wel aanwezig was, maar pas herkent zou worden als ik de pc opnieuw op had gestart. Dus de pc weer opnieuw opgestart en toen stond hij er weer bij. Ik weet niet zeker of het door die optie komt in gebruikersaccountbeheer, maar door hem uit te zetten stonden weer wel in deze computer.

In ieder geval bedankt dat jullie mij wouden helpen en iemand hiermee kan helpen die ook hetzelfde probleem heeft.

Groeten,
NLKikker
Het is een hele oude topic, maar ik zit met hetzelfde probleem. Welke optie heb je precies uitgeschakeld