Beste mensen,
Het volgende werkt niet zoals het zou moeten werken:
De bedoeling is dat nadat het loginscherm true heeft terug gegeven, het hoofdscherm wordt geopend. Belangrijk hierbij te melden is dat het beide XAML/WPF Forms zijn.
Het probleem zit niet in het tweede window, als ik deze namelijk open voor het hoofdscherm, werkt deze gewoon. Alleen wordt het loginscherm dan weer niet getoond. Ik krijg geen fouten, het programma wordt gewoon afgesloten. Het lijkt wel alsof het scherm wel geopend wordt maar direct weer gesloten en het programma dan denkt dat het klaar is.
Het volgende werkt niet zoals het zou moeten werken:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| using System; using System.Windows; using System.Data; using System.Xml; using System.Configuration; namespace OpMaat.Applicatie { public partial class Applicatie : Application { void StartApplicatie(object sender, StartupEventArgs args) { LoginScherm loginScherm = new LoginScherm(); bool loginSchermResult = Convert.ToBoolean(loginScherm.ShowDialog()); if (loginSchermResult == true) { HoofdScherm hoofdScherm = new HoofdScherm(); hoofdScherm.sessieGebruikerId = loginScherm.sessieGebruikerId; hoofdScherm.Show(); } } } } |
De bedoeling is dat nadat het loginscherm true heeft terug gegeven, het hoofdscherm wordt geopend. Belangrijk hierbij te melden is dat het beide XAML/WPF Forms zijn.
Het probleem zit niet in het tweede window, als ik deze namelijk open voor het hoofdscherm, werkt deze gewoon. Alleen wordt het loginscherm dan weer niet getoond. Ik krijg geen fouten, het programma wordt gewoon afgesloten. Het lijkt wel alsof het scherm wel geopend wordt maar direct weer gesloten en het programma dan denkt dat het klaar is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 17:14 ]