Fn met extern toetsenbord

Pagina: 1
Acties:

• Archytas
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-01 12:29
Ik heb mijn laptop toetsenbord eraf gesloopt omdat er bier overheen is gegaan :S en gebruik daarom altijd een extern toetsenbord. Nu vroeg ik me af of ik de functie toets (Fn) ook met een bepaalde toetsencombinatie kan genereren, zodat ik bijvoorbeeld mijn scherm helderder kan zetten.

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 20:59

steveman

Comfortabel ten onder

Archytas schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:24:
Ik heb mijn laptop toetsenbord eraf gesloopt omdat er bier overheen is gegaan :S en gebruik daarom altijd een extern toetsenbord. Nu vroeg ik me af of ik de functie toets (Fn) ook met een bepaalde toetsencombinatie kan genereren, zodat ik bijvoorbeeld mijn scherm helderder kan zetten.
Mijn toetsenbord is ook een bierveteraan (Wieckse Witte). Na alle knopjes schoon te hebben gepoetst waren ze erg stroef geworden, opgelost met een beetje vaseline op het mechanisme van de knopjes. En ik kan er nu weer gewoon mee typen, zoals je ziet.

Wellicht ook voor jou het proberen waard?!

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• treslem
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 31-01 21:44
Ik gebruik een extern toetsenbord uit vrije wil, maar bij mij is de scroll-lock de vervanger voor de Fn toets (iig voor geluidachtige zaken, volume/mue) icm End/Page-up/Page-down.

Kan je het niet instellen in je bios ???

La dolce vita - non farmi ridere