"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
google ?
got search ?
slot a ? je bedoeld denk ik socket a
en in dit geval denk ik dat je slot 1 bedoeld
got search ?
slot a ? je bedoeld denk ik socket a
en in dit geval denk ik dat je slot 1 bedoeld
[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 21-12-2006 15:59 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Het is al lastig om een Socket A koeler te vinden, laat staan een slot A
Maar misschien kan je tweedehands wat krijgen of even zoeken op het internet.
Kater? Eerst water, de rest komt later
Een Dell Optiplex met slot A?
Slot A is AMD, ten tijde van de Slot A processoren (1999-2000) verkocht Dell helemaal geen AMD.
Maar goed, ik ga er dan maar van uit dat je slot 1 bedoeld.
Zalman heeft stille koelers gemaakt, ik weet niet of die nog gemaakt worden, zou je uit kunnen zoeken.
En anders bouw je gewoon een stille 80x80 ventilator op je koelblok, veel airflow heb je niet nodig.
Maar je kunt dus ook zoeken naar Slot 1, zover ik weet zijn de koelblokken voor Slot 1 en Slot A ook uitwisselbaar.
Slot A is AMD, ten tijde van de Slot A processoren (1999-2000) verkocht Dell helemaal geen AMD.
Maar goed, ik ga er dan maar van uit dat je slot 1 bedoeld.
Zalman heeft stille koelers gemaakt, ik weet niet of die nog gemaakt worden, zou je uit kunnen zoeken.
En anders bouw je gewoon een stille 80x80 ventilator op je koelblok, veel airflow heb je niet nodig.
Maar je kunt dus ook zoeken naar Slot 1, zover ik weet zijn de koelblokken voor Slot 1 en Slot A ook uitwisselbaar.
slot a kun je soms passief koelen.
groot koperblok erop.
wat voor procje is het?
groot koperblok erop.
wat voor procje is het?
Een Dell OptiplexGe64 schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:48:
Hey,
Voor een optiplex op mijn slaapkamer zoek ik een Slot A cooler die weinig/geen geluid maakt. Ik heb nu een redelijk lawaaierige met 1 kleine fan die gloeiend heet wordt... als ik de fan een aantal seconden uitzet slaat hij al af. Zijn deze coolers uberhaubt nog te krijgen? Het is volgens mij SECC-1.
Maar ik zou eens gaan zoeken op marktplaats naar een passieve koeler.
Geef eens wat meer specs van de Proc, als het daadwerkelijk een Slotket proc is dan vind ik dat hij zo warm word dat hij afslaat veel
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Kan ik me nog wel voorstellen gezien de Coppermine best wel een 'koele' processor was met een maximum verbruik van 14,5W (http://balusc.xs4all.nl/srv/har-cpu-int-p3.php)Touchdomex schreef op donderdag 21 december 2006 @ 15:54:Heb namelijk jaren een Dual P3 550 zonder extra koeling passief laten draaien
daar doelde ik net idd ook al op.
dat gaat goed tot 733mhz in mijn ervaring (733 ook wel met wat onderclock) bij genoeg airflow in de kast.
dat gaat goed tot 733mhz in mijn ervaring (733 ook wel met wat onderclock) bij genoeg airflow in de kast.
Processors, Mobo's & Geheugen gaat niet over cooling. Daar gaat Tweaking & Cooling Algemeen over
Maar dan nog gaat dit topic dicht, simpelweg omdat ik inzet en research van jouw kant mis. Bel/mail gewoon wat PC-boeren, elektroboeren en/of struin rond op V&A sites als tweakers.net/aanbod, marktplaats, speurders, etc
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()