MCE 2005 Muziek sorteren op bestandsnaam

Pagina: 1
Acties:

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Ik draai nu alweer 2 maanden MCE 2005 op mijn PC. Alles werkt prima alleen ben ik niet geheel gelukkig met het Muziek gedeelte. Als ik naar muziek ga en dan mijn albums laat weergeven dan selecteerd MCE2005 deze op de ID3-Tag waar ik dus nooit iets aangedaan heb. Al mijn albums, die ik bezit, hebben gewoon de nummering voor de bestandsnaam staan dus in deze format:
[01] Titel - Artiest
[02] titel - Artiest
enz.

Is het ook mogelijk om dit met MCE2005 in te stellen? Of moet ik al mijn ID3 tags aanpassen en per album de numering instellen?
Media Player kan ook gewoon overweg met sorteren op Filename, dus begrijp niet helemaal waarom MCE 2K5 dit niet zou kunnen.

Mocht het niet mogelijk zijn, kan iemand mij dan een naam van een App geven waar ik makkelijk ID3 tags kan aanpassen en makkelijk de Nummering kan invoegen?

BVD,
Arjan

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Helaas, MCE kan echt alleen overweg met ID3 tags. Ga er een keer voor zitten en stel alles goed in, ik heb het ook gedaan voor mijn MCE en het werkt heerlijk :)

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04-2025
*
Mocht het niet mogelijk zijn, kan iemand mij dan een naam van een App geven waar ik makkelijk ID3 tags kan aanpassen en makkelijk de Nummering kan invoegen?
*
Je kan dan het beste Tag&Rename hiervoor gebruiken. Deze staat in de meuktracker.

• Annihilator17
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-11-2024
Echt zonde dat dit niet mogelijk is. Ook niet eventueel een Addon ofzo? :P
Je kan dan het beste Tag&Rename hiervoor gebruiken. Deze staat in de meuktracker.
We gaan ervoor! Dank je!