Nou vragen jullie je af, wat doet dit in EL, maar het gaat om een project dat lijkt op Laserquest, waarmee we onze eigen "wapens" bouwen en op een realistischer manier dan de indoor arenas kunnen vechten. Voor wie meer details wil, als er animo voor is (en het netjes binnen de policy mag, onze zelfbouw materialen vallen niet onder "replica's" in de Nederlandse wapenwet) zal ik binnenkort wat meer informatie posten. De PCB's zijn zo goed als af en de software in principe ook.
Nu kwamen we op een site van een mede-tagger een variant van een P90 tegen, waarvoor je voor het bouwproces het beste 'aluminum channel' (aluminium U-profiel) van 50x50mm kan gebruiken. Alles mooi en wel, maar dat is dus niet in de bouwmarkt te koop
Wij dus op zoek naar een leverancier. Genoeg metaalhandels in het land, maar allemaal groothandels die dus in weze niet aan particulieren leveren (ze rekenen vaak per ton, "mogen wij een stukje 50x50 U-profiel van 2 meter?"
), laat staan dat er een goeie online shop is voor dat soort materiaal. Casemodders zouden er ook wel eens wat aan kunnen hebben. Voor kunststoffen is het bijvoorbeeld geen probleem, daar is genoeg markt voor (Bouwplastics levert bijvoorbeeld op de mm op maat). Heb ik gewoon slecht gezocht of is er geen adres waar ik als particulier terecht kan?
(Behalve de lokale metaalboer, het gaat om een project dat landelijk opgezet gaat worden, dus misschien met bv. een inkoopactie)
Voor mensen die meer willen weten over het RSCombat project, ik zal binnenkort even een goeie startpost in elkaar zetten.
Nu kwamen we op een site van een mede-tagger een variant van een P90 tegen, waarvoor je voor het bouwproces het beste 'aluminum channel' (aluminium U-profiel) van 50x50mm kan gebruiken. Alles mooi en wel, maar dat is dus niet in de bouwmarkt te koop
Wij dus op zoek naar een leverancier. Genoeg metaalhandels in het land, maar allemaal groothandels die dus in weze niet aan particulieren leveren (ze rekenen vaak per ton, "mogen wij een stukje 50x50 U-profiel van 2 meter?"
(Behalve de lokale metaalboer, het gaat om een project dat landelijk opgezet gaat worden, dus misschien met bv. een inkoopactie)
Voor mensen die meer willen weten over het RSCombat project, ik zal binnenkort even een goeie startpost in elkaar zetten.
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud