Toon posts:

CD brander probleem.... 1 op 1 kopie wil niet??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een CD brander gekocht, nu werkt alles prima, van schijf naar CD gaat goed, muziek CD's maken gaat goed... alleen als ik een 1 op 1 kopie wil maken blijft ie naar een paar procent hangen.... Ik heb genoeg ruimte vrij op de schijf en de computer is ook snel genoeg... Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedank!

• Roadrad
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 14:53
Bij een 1 op 1 copie maakt het noppes uit hoeveel hdd ruimte je hebt... de naam zegt het al..1 op 1..dus van cd naar cd.
Controleer of je brander als master aangesloten is en je CDrom als slave. Voer dan een test uit (in EasyCDCreator zit er een) of je drives snel genoeg zijn. Ga dan eens proberen of je op de langzaamste brandsnelheid nog problemen hebt.. Voer de snelheid op tot het fout gaat. Dan weet je op welke snelheid je 1 op 1 kunt branden.

suc6 (8>

Verwijderd

Vulture, wat voor brander heb je ?? Mijn HP 8250i wou niet onder Nero fikken maar prima onder WinOnCD. Kan ik je wel sturen ofzo... 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm..... het zou dus ook aan het programma kunnen liggen waarmee je brand? Het gaat trouwens om een Philps brander (type weet ik hier vandaan even niet)...

Verwijderd

Nero geeft problemen als biede op dezelfde IDE poort zitten aangesloten. Hij wil dan ook bij mij niet fikken en ik krijg een bufferunderrrun

• gavro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 08:27
Voor 1 op 1 kopies is Blindwrite Suite wel goed; kun je hier downloaden: http://www.sevancoder.com/
Het maakt geen gebruik van raw-data, dus dit programmaatje zou het met iedere brander moeten doen

Whoo-ah.

Verwijderd

Bendertino, ik had m'n brander en m'n CD-rom speler op 2 verschillende IDE poorten. Toch wilde Nero niet. DMA aan of uit, maakte allemaal nix uit... Ben nu wel blij met WinOnCD. Doet 't prima. 8-)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op vrijdag 02 februari 2001 14:41 schreef TokkeTokke het volgende:
Vulture, wat voor brander heb je ?? Mijn HP 8250i wou niet onder Nero fikken maar prima onder WinOnCD. Kan ik je wel sturen ofzo... 8-)
WinOnCD 3.7

Plextro 12 speed Secondairy master
Pioneer 105S Secondairy slave.

Draait hier perfect, dus ik zou niet weten waarom de brander op Primairy Master?????

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1