[RTCW:ET] patch problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 769 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Allewiljoe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-11 11:19
Allewiljoe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:12:
Goodmorning all!

Ik heb dus een probleem met mij wolfenstein enemy territory,ik heb hiervoor al verschillende fora afgeschuimd,maar nergens een oplossing voor mijn probleem gevonden.

Wanneer ik wolfenstein enemy territory update naar 1.41 werkt alles zonder problemen(maar kan je slechts op enkele servers gamen.)Wanneer ik dan echter update naar 2.55,2.6,2.6b en ik start wolfenstein et op,krijg ik een grijs scherm,met een windows foutmeldingsscherm

"In ET.exe is een fout opgetreden en moet afgesloten worden"

Ik heb al een patchselector geprobeerd,mijn etpro geupdated,punkbuster geupdated met punkbuster setup,...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/922358///et%2Cproblemen

Dit werkt ook al niet
Heeft iemand dit nog voorgehad?

Alvast bedankt
Allewiljoe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 12:12:
Goodmorning all!

Ik heb dus een probleem met mij wolfenstein enemy territory,ik heb hiervoor al verschillende fora afgeschuimd,maar nergens een oplossing voor mijn probleem gevonden.

Wanneer ik wolfenstein enemy territory update naar 1.41 werkt alles zonder problemen(maar kan je slechts op enkele servers gamen.)Wanneer ik dan echter update naar 2.55,2.6,2.6b en ik start wolfenstein et op,krijg ik een grijs scherm,met een windows foutmeldingsscherm

"In ET.exe is een fout opgetreden en moet afgesloten worden"

Ik heb al een patchselector geprobeerd,mijn etpro geupdated,punkbuster geupdated met punkbuster setup,...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/922358///et%2Cproblemen

Dit werkt ook al niet
(dit topic staat hier dus niet juist,maar ik weet niet hoe het te verzetten)
Heeft iemand dit nog voorgehad?

Alvast bedankt

[ Voor 51% gewijzigd door Allewiljoe op 21-12-2006 12:21 ]

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
0) De standaard stappen: controleer je hardware en installatie. Check zaken als geheugen en harddisk. Controleer op virussen en spyware. Installeer recente drivers van videokaart en geluidskaart. Verwijder (tijdelijk) programma's als "xfire" en "All Seeing Eye". Schakel virusscanner, msn en firewall software tijdelijk uit. Dit allemaal om een schone omgeving te hebben.

Probeer eens een kale installatie:
1) De 200+ MB van de oude ET versie
2) Patch naar 2.60
3) Vervang de ET.exe door de ET.exe uit het 2.60b zipje
4) start ET nog even zonder extra maps, mods of eigen configs
5) laat punkbuster nog even uit staan (zet evt. tijdelijk op de commandline +set cl_punkbuster 0)
6) check je grafische instellen dusdanig dat er bij zaken als anti-aliassing staat "door de toepassing zelf laten bepalen".
7) Voeg desnoods +set r_mode 6 aan de commandline toe om ET te starten op 800x600 pixels

Als je nu wel in het hoofdmenu kan komen, kies "host game" en kijk of dat werkt. Zo ja, kies vervolgens "join online game" en probeer een punkbusterloze etmain server te joinen. Als dat eenmaal werkt, download pbwebsetup.exe om je pb-installatie te upgraden. Schakel vervolgens punkbuster weer in en probeer maar weer een hostgame en een join game op een pb-enabled server. Als dat allemaal in orde is, maak snel een kopie van de volledige ET directory en je kan aan de slag gaan om etpro + maps + je config te installeren.

Essentie van het verhaal is het starten van ET zonder punkbuster en zonder custom mods in een schone omgeving. Als dit dan nog problemen geeft, dan kunnen we er wat dieper naar gaan kijken.

[ Voor 6% gewijzigd door Infinitive op 21-12-2006 13:52 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:56
Ik verplaats je topic even naar SPV aangezien het hier om een probleem gaat :)

• Allewiljoe
ty,ik zal even heel mijn pc formatteren,alles opnieuw installeren,dat zou 'clean' genoeg moeten zijn.

• Allewiljoe
Alles gedaan,staat nu enkel cleane versie van wolfenstein op,het werkt perfect,tot ik punkbuster enable,dan geeft hij terug dezelfde foutmelding en wordt het afgesloten.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Allewiljoe schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:18:
Alles gedaan,staat nu enkel cleane versie van wolfenstein op,het werkt perfect,tot ik punkbuster enable,dan geeft hij terug dezelfde foutmelding en wordt het afgesloten.
heb je een firewall ? blokkeert die verkeer met pb ?

[ Voor 10% gewijzigd door CrankyGamerOG op 23-12-2006 15:01 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Allewiljoe
Ik heb mijn bescherming gepauzeerd,maar hij doet het nog steeds.
Jammer genoeg

• Allewiljoe
Het is dus duidelijk een punkbuster probleem,heb zonet punkbuster geupdated en er werkt terug niets meer.

Verwijderd

sp2 Data Execution Prevention uitgezet voor WolfMP.exe ?

• Allewiljoe
Het is een probleem met punkbuster ism Kaspersky 6.0
Door beveiligingsupdate KB 917422 Crasht alles wanneer je punkbuster wil enablen.
Na wat googlen zeggen ze, Uninstall Kb917422 ,maar de uninstaller is verdwenen(wss door Cc cleaner)
Hoe los ik dit probleem nu op (En ik zou mijn virusscanner graag behouden)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Probeer het eens met de Ashampoo Uninstaller, daarmee zou je het wel verwijderd moeten krijgen.

The devil is in the details.

Pagina: 1