Toon posts:

Torrents werken niet deftig meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk al jaren met torrents, heb vroeger veel problemen gehad met Azureus, poorten die niet openstonden en die ik niet openkreeg, programma kon niet connecten met andere users, etc..

Sinds ik Utorrent gebruik gaat alles perfect en zeer snel, al maanden lang. Maar de laatste weken geraak ik niet boven de 50kb/sec download en gaat het internet zeer traag, de lijn slibt precies volledig dicht. Als ik dan utorrent uitzet kan ik meteen weer razendsnel surfen.

Nu gebruik ik flashget voor mijn torrents aangezien dat mijn normaal downloadprogramma is maar de problemen zijn juist hetzelfde. Aan de upload ligt het niet want die is er bijna niet, die is redelijk gelimiteerd, ik heb netlimiter gebruikt om dat dubbel te checken. Utorrent zegt ook mooi dat de UDP poort openstaat en gebruikt wordt etc.. Ik heb het aantal connecties ook al een pak lager gezet maar helpt niet.

Ik zie bijvoorbeeld wel het aantal seeders en leechers, maar meestal kan hij maar met maximum 5 man connecten terwijl dat vroeger 100'den waren.

Ben echt ten einde raad, ik kan geen torrents meer gebruiken want dan slibt mijn lijn dicht en gaat echt alles traag van internet.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 11:25 ]