Toon posts:

[VIDEO] MKV/OGM > AVI of MP4 + audio, sub

Pagina: 1
Acties:
  • 1.541 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb het volgende probleem: De MKV/OGM bestanden die ik heb bestaan uit twee audio tracks + 1 ondertiteling. Het probleem is dat ik graag zou willen hebben dat ik zelf kan kiezen welke audio stream hij omzet naar avi of mp4. Want als bijv Audio track 1: English is en Audio track 2: Japanese is dan pakt hij alleen de English track en neemt hij de subtitles ook niet mee :s
Het doel is dus dat ik de MKV/OGM bestanden omzet naar PSP formaat of AVI want die kan ik wel goed converten naar mp4 als ze gewoon 1 audio track en een hard sub heeft.

Ik heb al een tijdje lopen zoeken via google en ook op GoT. Ik heb verschillende programma's uit geprobeert maar steeds hetzelfde probleem :(

Hoe kan ik dit oplossen?

b.v.d.

edit: Ik hoop dat dit het correcte gedeelte van het forum is om dit te posten

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2006 02:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
bump...

• kalechinees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-01 11:10
Ik weet niet of er een OGM/MKV plugin bestaat voor virtualdub maar wellicht zou je het daarmee kunnen proberen.

• Mr_Dark
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-02 19:18

Mr_Dark

Gotta catch 'em all

Met MKVExtract (http://www.videohelp.com/tools?tool=MKVExtractGUI) alles splitten en dan met virtualDubMod de benodigde dingen weer bij de extracte video file plaatsen en opslaan als avi..

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:17

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
MediaCoder of AllToAVI kan je daarvoor gebruiken :)

Die kunnen ook meteen alles in een batch doen :), volgens mij kan je met MediaCoder zelfs direct naar PSP formaat omzetten...

Home Assistant Configuratie V&A

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips :) Ik zal het eens uit proberen.
Pagina: 1