Toon posts:

Flash update 9,0,28,0 [geen wergave in IE, wel in FF]

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik vanmiddag mijn computer opstartte, kreeg ik meteen een melding dat er een update was van Flash Player (9,0,28,0). Ik meteen okay gedrukt. Helaas. Zo kan ik nu geen flash zien in IE wel in FF.

IE herkent de Flash op de Adobe site wel, gezien de rechtermuisknop content (screenie: link). Maar ik zie verder niets. Mijn website geen middels het swfObject.js file aan dat ik echter helemaal geen Flash heb.

Ik heb al meerdere malen een system restore gedaan maar dat helpt voor geen meter. Ik heb de Flash player meerdere malen geinstalleerd en gedeinstalleerd. Ook heb ik een oude versie (8,0,34,0) vanaf de Adobe site gedownload. Deze is nu actief in FF gezien de screenshot (link).

Hoe krijg ik nu Flash in IE aan de praat. Ik heb zowat alles wat ik kan bedenken al geprobeerd. Aangezien ik Flash headers etc. maak, ben ik al bijna op het punt om mijn schijf leeg te gaan halen. Maar ik denk dat dat eigenlijk niets helpt.

Kunnen jullie mij hier uit de brand helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem verholpen. Middels TuneUp Utilities 2006 heb ik de hele map Macromedia uit mijn register verwijderd, na eerst Flash 8 en DreamWeaver 8 te hebben gedeinstalleerd. Vervolgens met hetzelfde programma mijn register opgeruimd en gedefragmenteerd. Na een restart weer mijn register opgeruimd en manual onder de loep genomen zeg maar. Zo stond er een entry genaamd 'flash' in de root van de Software folder in HKEY_LOCAL_MACHINE. Ik denk dat dit de fout was. Vervolgens ben ik naar de Adobe website gegaan en heb ik Flash Player 9,0,28,0 succesvol geinstalleerd.

Verwijderd

Er zijn ook problemen met IE7.0, hier is ook een link met dezelfde problemen.
Hier is een oplossing.
Bij mij werkt het in ieder geval goed.

Succes allen