Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb bij de shell een Navman F20 gekocht en wil dat ding aansluiten op mijn pc.
er komt volgend jaar nieuwe smartst software voor de F20, maar als activesync het apparaat al niet herkent heb ik daar misschien dan niks aan

activesync herkent het usb apparaat niet, heeft iemand van jullie een oplossing ?

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Wat bedoel je met Smartst software?

Ik heb even gegoogled, maar ik kan nergens vinden dat het apparaat Windows Mobile heeft, en als ie dat niet heeft kan ie uiteraard ook niet activesyncen.

Misschien helpt het als je uitlegd waarom je het apparaat op je computer wilt aansluiten?

[ Voor 19% gewijzigd door three2five op 21-12-2006 00:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor je reply,

de smartst software kan, als je je navman op je pc aansluit kaarten van europa gedeeltelijk of helemaal op een SD kaart zetten die je in de navman kan bijvoegen. de software geeft een grafisch overzicht van europa en de aangewezen gebieden worden geinstalleerd.
standaard zit op deze navman Benelux maar die wil ik uitbreiden, dat kan maar volgens een hoop gebruikers pas vanaf volgend jaar met de nieuwe Smartst software.

er wordt activesync gebruikt voor de communicatie maar die herkent mijn usb apparaat al niet, dus ga ik mij afvragen of het zo wel werkt

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:40
Misschien een heel erg oud topic maar ik wil nog wel even je antwoord op je vraag geven.
Je moet op de site van navman sp1 downloaden, hierbij zitten de usb drivers. Als je dit geinstalleerd heb herkend ie je apparaat nog steeds niet. Dan ga je naar start> configuratie scherm> systeem.

Dan ga je naar je apparaten beheer, je ziet bij je Usb dan een gele vraagteken. Je klikt erop en je doet zoeken naar driver. En dan automatisch laten zoeken en zal ze dan vinden in de sp1 installatie.
Dan werkt alles wel.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.