Pre-paid SIM die niet verloopt.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Topicstarter
Ik wil thuis en in de auto een oude GSM als nood-telefoon hebben.

Die altijd gebeld kan worden en waarmee je alleen in geval van uiterste nood zelf zal mee bellen. Ik wilde eerst zo'n goedkope 10 euro pre-paid SIM voor kopen maar die moet je allemaal om de zoveel maanden opwaarderen en minimaal 1x per maand bellen etc. Dit is niet wat ik wil want dan zal je er net achterkomen dat op het moment dat je hem nodig hebt hij niet werkt. :X

Is er een SIM die wel gewoon actief blijft zonder extra voorwaarden??

Nog een vraagje, kan een provider remote je SIM met beltegoed uitschakelen? Ik heb een SIM die ik regelmatig update en gebruik (was nog meer dan 20 euro beltegoed) en van het ene op het andere moment zegt hij "SIM geblokkeerd" , "PUK code invoeren:".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Antwoord 1e vraag: ik zit prepaid bij Orange en het beltegoed verloopt nooit volgens de website.

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:02
Sim Yooooooo :)

www.simyo.nl

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Nooooooo

Daar moet je minstens 1 * in de 6 maanden netwerkactiviteit vertonen, als ik het goed heb.

Meen dat Orange de eninge is. De enige voowaarde (die nooit vermeld wordt) is dat het onbeperkt geldig is mits er tegoed op de kaart staat ( ca. > 0,10 EUR)

[ Voor 23% gewijzigd door robert-630 op 20-12-2006 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik had hetzelfde probleem met een T-Mobile sim, dus ik heb voor mn tweede GSM (voor nood bij mountainbiken etc.) een abo'tje via www.lowcall.nl . Dat kost eenmalig 10 euro en daarna worden alleen de belkosten elke maand automatisch van je rekening afgeschreven (dus geen gebruik is 0 euro, geen abokosten). En voor zover ik weet vervalt je nummer ook niet zomaar bij geen gebruik.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 15:24

Ginz

Trek Superfly 5 powered

KPN prepaid (dus geen Hi prepaid)

Daar is je beltegoed onbeperkt houdbaar (Als je de geldigheid opvraag zal je als eindjaar 2016 oid horen)
Nog een vraagje, kan een provider remote je SIM met beltegoed uitschakelen? Ik heb een SIM die ik regelmatig update en gebruik (was nog meer dan 20 euro beltegoed) en van het ene op het andere moment zegt hij "SIM geblokkeerd" , "PUK code invoeren:".
Nee, dan heeft toch echt iemand de PIN 3x verkeerd ingevoerd

[ Voor 53% gewijzigd door Ginz op 21-12-2006 00:20 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:27
Ik hou dit topic in de gaten, heb mijn oude mobieltje ook vaak in de auto liggen. Accu is wel erg slecht maar heb er gelukkig een adapter bij die op de sigaretaansteker kan.
Waar/hoe kun je trouwens de 'houdbaarheid' opvragen van je beltegoed?

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

FFF

Bij t-mobile is het tegoed onbeperkt houdbaar.

1x per halfjaar is netwerk activiteit nodig om de sim kaart in leven te houden.

• Palomar
  • Niet online
FFF schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:37:
Bij t-mobile is het tegoed onbeperkt houdbaar.

1x per halfjaar is netwerk activiteit nodig om de sim kaart in leven te houden.
moet je wel een echt nummer bellen. Ik belde met mijn 2de gsm ook wel af en toe even dat infonummer om het ding 'in leven te houden' (1244 geloof ik, om te horen hoeveel beltegoed je nog hebt), maar kennelijk telt dat niet, want een tijdje geleden was het nummer ineens geblokkeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Palomar op 21-12-2006 14:45 ]

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-12-2024

FFF

Palomar schreef op donderdag 21 december 2006 @ 14:45:
[...]

moet je wel een echt nummer bellen. Ik belde met mijn 2de gsm ook wel af en toe even dat infonummer om het ding 'in leven te houden' (1244 geloof ik, om te horen hoeveel beltegoed je nog hebt), maar kennelijk telt dat niet, want een tijdje geleden was het nummer ineens geblokkeerd.
Ja er moet wat beltegoed af gaan... (al is het maar 7 cent voor een smsje)

Je krijgt van de voren ook een waarschuwings sms, dus als hij aan staat maar weingi gebruikt wordt ben je iig op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben ook geinteresseerd in een pre-paid sim die niet verloopt.

Dus ook niet dat je binnen zoveel tijd netwerkactiviteit moet vertonen!

Aangezien er nog geen concrete oplossing(en) in dit topic staan, hierbij een kick. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
doe gewoon je huidige simkaart in een oudere telefoon? probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4629

Orange prepaid zoals gezegd. Zo heb ik ook een foon liggen waar ik nooit mee bel eigenlijk.
Als die geblokkeerd zou worden kunnen ze een shitstorm verwachten want onbeperkt is onbeperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606

Orange prepaid is danwel onbeperkt houdbaar. Toch wordt er om de zoveel tijd een massa deactivatie uitgevoerd. Wanneer dat precies gebeurt is per prepaidje verschillend. Je kan ervan uitgaan dat het prepaidkaartje minimaal 3 jaar actief blijft als je hem niet gebruikt.

Echter blijft hij niet onbeperkt actief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

waarom niet gewoon een niet geactiveerde kaart erin doen,
dus 1 die je pas gaat gebruiken het moment dat je hem dan ook nodig hebt, daarvoor gewoon nog nooit gebruikt :9
geloof dat je iedere kaart die je voor het eerst in je toestel kan doe, zo kan gebruiken

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 08:34
Tha schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:35:
waarom niet gewoon een niet geactiveerde kaart erin doen,
dus 1 die je pas gaat gebruiken het moment dat je hem dan ook nodig hebt, daarvoor gewoon nog nooit gebruikt :9
geloof dat je iedere kaart die je voor het eerst in je toestel kan doe, zo kan gebruiken
Ook die nummers worden meegenomen in die job.

Gewoon 1x in de zoveel tijd ff aanzetten dat lijkt mij toch niet zoon probleem?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154606 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:55:
Echter blijft hij niet onbeperkt actief!
Dan is de reclame misleidend en wil ik mijn geld terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Ik heb toch gekozen voor een lowcall.nl kaart, aangezien je dan ook nooit met beltegoed zit wat dan net weer op is. (wordt gewoon van je rekening afgeschreven wat je verbruikt)

En de helpdeskmedewerker zei dat hun kaarten ook "onbeperkt" waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:58
maaruh, je zet die telefoon toch wel vaker dan 1x per half jaar aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
418O2 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 14:57:
maaruh, je zet die telefoon toch wel vaker dan 1x per half jaar aan ?
Telefoon is voor mijn vader, die hem denk ik enkel gebruikt in bepaalde (nood)situaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barber
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
J-Media schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Telefoon is voor mijn vader, die hem denk ik enkel gebruikt in bepaalde (nood)situaties...
En dan zijn net de batterijen leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152769

je zegt in geval van uiterste nood. Bedoel je dan dat je familie opbelt, of bedoel je dat het eentje is voor noodoproepen te doen. Als het voor noodoproepen is moet je er namelijk niet eens een SIM in hebben, met een gsm zonder sim kan je evengoed enkele noodnummers bellen (911, 101 ed kan je zo opbellen)

edit; wat je naargelang je operator / formule ook kan doen is een 2nd sim op een abbonement aanvragen. Dat verhoogd je maandelijks bedrag niet, en zolang je niet belt zijn er ook geen kosten (en ze sluiten iemand met een abbo niet af). In België kan je dat in ieder geval krijgen

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 152769 op 06-05-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 23:05

ralpje

Deugpopje

Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 20:10:
[...]

Dan is de reclame misleidend en wil ik mijn geld terug
Het geld dat je niet uitgeeft omdat je hem nooit gebruikt?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Anoniem: 152769 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:40:
je zegt in geval van uiterste nood. Bedoel je dan dat je familie opbelt, of bedoel je dat het eentje is voor noodoproepen te doen. Als het voor noodoproepen is moet je er namelijk niet eens een SIM in hebben, met een gsm zonder sim kan je evengoed enkele noodnummers bellen (911, 101 ed kan je zo opbellen)

edit; wat je naargelang je operator / formule ook kan doen is een 2nd sim op een abbonement aanvragen. Dat verhoogd je maandelijks bedrag niet, en zolang je niet belt zijn er ook geen kosten (en ze sluiten iemand met een abbo niet af). In België kan je dat in ieder geval krijgen
Kan in Nederland ook. Komt best vaak voor, want in een autotelefoon wil je ook een sim hebben natuurlijk :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Repeat schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:32:
[...]
Kan in Nederland ook. Komt best vaak voor, want in een autotelefoon wil je ook een sim hebben natuurlijk :)
Kan alleen bij zakelijk abbonementen :(

Zelf heb ik 2 telefoons, naja 1 PDA, en om daar telkens 'n simkaartje in te doen en op laten starten... Ben ik 5 minuten kwijt.. Dus weleens gevraagd voor 'n 2e sim, maar helaas kon niet (Orange)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Ik weet dat mn pa er gewoon 2 heeft. KPN overigens. Maar verder weet ik het fijne er niet van :P

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Als ik mn tweede gsm gebruik zet ik gewoon 'divert' (doorschakelen) aan op mn primaire gsm naar het nummer van mn tweede gsm. In mijn geval heb ik een tweede mobieltje voor tijdens het mountainbiken oid en op die manier ben ik toch bereikbaar op mn normale nummer op mn tweede telefoon. Heb je ook geen dubbele simkaart nodig (kon nl. ook niet bij mijn abonnement). Je moet het alleen wel eerst inschakelen (of zo instellen dat ie bij geen gehoor altijd doorschakelt naar de tweede gsm).

[ Voor 17% gewijzigd door Palomar op 06-05-2007 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15831

Topicstarter
Met divert moet je er wel rekening mee houden dat je dan ook de telefoonkosten tussen de 2 toestellen ook nog eens moet betalen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebunted
  • Niet online
Anoniem: 152769 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:40:

Het is voor noodoproepen en als er een keer wat is (dus wel naar familie).

Zal even kijken of er een autolader voor het toestel te krijgen is, dan is het probleem met de lege batterij ook opgelost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ralpje schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:52:
[...]

Het geld dat je niet uitgeeft omdat je hem nooit gebruikt?
Aankoopbedrag + aangekochte belminuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Anoniem: 15831 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:58:
Met divert moet je er wel rekening mee houden dat je dan ook de telefoonkosten tussen de 2 toestellen ook nog eens moet betalen. :X
ja ok, maar het ging alleen om noodgevallen toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

CLB schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:34:
[...]

Kan alleen bij zakelijk abbonementen :(

Zelf heb ik 2 telefoons, naja 1 PDA, en om daar telkens 'n simkaartje in te doen en op laten starten... Ben ik 5 minuten kwijt.. Dus weleens gevraagd voor 'n 2e sim, maar helaas kon niet (Orange)
Tmobile geen probleem.
kaart kan je zelfs direct mee nemen in de winkel (de 2de sim) de kosten, uit me hoofd 25e komen op de volgende factuur.
ik gebruik 2 simkaarten in me pda en in me samsung.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-07 16:55
Sterker nog, bij Vodafone is dit geheel gratis. Heb zelf ook twee simkaarten, 1 in mijn D600 en 1 in mijn 7710 Smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77995

Oud topic, maar nog steeds actueel onderwerp.

Ben zelf erg naar behandeld door Vodafone waar ze in de winkel keihard hebben gelogen over de geldigheidsduur van hun prepaid tegoed.

Het gaat maar over een paar tientjes, dat boeit me niet veel, maar het principe is zo kut en de afhandeling zo volledig onacceptabel dat ik contact heb opgenomen met een bekend consumentenprogramma van de teevee - alwaar er al tientallen eendere klachten waren binnengekomen, vooral over Vodafone maar ook over Rabo Mobiel, die hetzelfde kunstje flikken.

Maar, ondertussen blijft het probleem bestaan: welke provider heeft écht een onbeperkt houdbaar beltegoed? Als er eens in de zes maanden "activiteit" moet zijn, een telefoontje plegen of ontvangen, vind ik dat geen probleem. Er zijn op dit moment enkele bedrijven (t-mobile, simyoo) die dit claimen te aan te bieden, maar dat deed Vodafone dus ook en die heeft deze voorwaarden niet gehonoreerd.

Zijn er mensen met betere ervaringen bij de genoemde twee of eventueel nog andere aanbieders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 279511

Telfort wil dat je 1 keer per jaar opwaardeert. Lijkt me toch niet zo'n probleem? Doe je dat, blijft je beltegoed gewoon houdbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:48
Anoniem: 279511 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:21:
Telfort wil dat je 1 keer per jaar opwaardeert. Lijkt me toch niet zo'n probleem? Doe je dat, blijft je beltegoed gewoon houdbaar.
en heb je na 3 jaar al 30 euro wat niet op komt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Orange (Nu T-Mobile maar iig voor de oud-Orange abonnee's) is het zo dat je elk half jaar of zo een keer activiteit moet hebben. Nog steeds raar gezien onbeperkt = onbeperkt. Maar dat wil dus niet zeggen dat je moet bellen. Gebeld worden is ook genoeg. Je saldo checken of zo lijkt me daar ook onder vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Anoniem: 77995 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:02:
ook over Rabo Mobiel, die hetzelfde kunstje flikken.
Hoe kom je daarbij? 1x per halfjaar bellen is voldoende om je tegoed geldig te houden. Idem voor KPN-prepay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

asmi schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:28:
[...]Hoe kom je daarbij? 1x per halfjaar bellen is voldoende om je tegoed geldig te houden. Idem voor KPN-prepay.
Daar kom ik bij omdat er over Rabo's verlopen tegoeden bijna net zo veel klachten waren als over Vodafone's. Heb er zelf verder geen ervaring mee.
Bij Orange (Nu T-Mobile maar iig voor de oud-Orange abonnee's) is het zo dat je elk half jaar of zo een keer activiteit moet hebben. Nog steeds raar gezien onbeperkt = onbeperkt. Maar dat wil dus niet zeggen dat je moet bellen. Gebeld worden is ook genoeg. Je saldo checken of zo lijkt me daar ook onder vallen.
Saldo checken valt daar niet onder - volgens de voorlichting die ik van T-mob heb gekregen. Ik geloof ze niet meer op hun woord, maar dat is wat ik op dit moment weet.

Het oude Orange systeem was perfect, geen idee of het met T-mob ook zo netjes gaat. Met m'n abo heb ik iig goede ervaringen bij ze.

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 77995 op 25-05-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inmiddels 10 dagen geleden bij Simyo.nl een bestelling gedaan; geld gelijk afgeschreven, maar het hele bedrijf is volledig verdwenen lijkt het. Niets ontvangen per post (2-3 werkdagen werd beloofd), geen email bevestiging van bestelling, betaling of wat voor communicatie dan ook.
Helpdesk neemt niet op en op emails ook geen reactie (zelfs geen automatische).

Ik vertrouw dit bedrijf niet.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172099

Anoniem: 77995 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:28:
Inmiddels 10 dagen geleden bij Simyo.nl een bestelling gedaan; geld gelijk afgeschreven, maar het hele bedrijf is volledig verdwenen lijkt het. Niets ontvangen per post (2-3 werkdagen werd beloofd), geen email bevestiging van bestelling, betaling of wat voor communicatie dan ook.

Wordt vervolgd.
Simyo is gewoon één van de mobiele telefoniemerken van KPN Mobile, niets om je zorgen over te maken lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222584

Als je na een tijdje veel beltegoed hebt opgespaart dan kun je toch gewoon een deel cashen door naar een 0900 nr tebellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 77995 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 14:28:

Wordt vervolgd.
Ik krijg al 5 jaar om het halfjaar een mailtje 2 weken voor mijn beltegoed dreigt te verlopen. Vervolgens na 1 week een herinnering, en ook nog 2 dagen en 1 dag van te voren. Nee keurig bedrijf, ook meestal binnen 1 dag antwoord op mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 12:13
Anoniem: 279511 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 17:21:
Is vanaf 20 juli 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Laatst online: 17:31

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Voor zover ik weet heeft Vodafone nooit onbeperkte geldigheid gehad ;) Zit er al bij sinds `98.. (vh. Libertel)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:20

_Apache_

For life.

Capa schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:45:
[...]

Is vanaf 20 juli 6 maanden.
Met een minimaal van 10E zeker?

Simyo (prepaid) :

Het beltegoed is onbeperkt geldig als je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t. Sms’en kan ook via Mijn Simyo.

SMS : 10 ct, bellen 10ct pm, nu zelfs een actie bezig, simkaart voor 2,5Eur, met 7,5E beltegoed.

Edit : Anders bump je even een heel oud topic. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door _Apache_ op 10-06-2009 12:15 ]

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 02-07 12:13
_Apache_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:52:
[...]

Met een minimaal van 10E zeker?

Simyo (prepaid) :

Het beltegoed is onbeperkt geldig als je minstens één keer per zes maanden belt of sms’t. Sms’en kan ook via Mijn Simyo.

SMS : 10 ct, bellen 10ct pm, nu zelfs een actie bezig, simkaart voor 2,5Eur, met 7,5E beltegoed.

Edit : Anders bump je even een heel oud topic. |:(
Ging over Telfort prepaid.

Edit, inderdaad oud topic... Ik was iig niet de bumper :P

[ Voor 5% gewijzigd door Capa op 10-06-2009 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VenHeelun
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 30-12-2020
Hoe zit het met een GPS-Tracker?
Daar moet toch een simkaart in.
Ik neem aan dat die dan data gebruikt?
Ik neem ook aan dat die dan nooit verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08:46
VenHeelun schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 10:03:
Hoe zit het met een GPS-Tracker?
Daar moet toch een simkaart in.
Ik neem aan dat die dan data gebruikt?
Ik neem ook aan dat die dan nooit verloopt.
Dat klopt in principe wel ja.

Zolang je data verbruikt en dus beltegoed zal je simkaart nooit verlopen.

Bij de meeste providers is het zo, dat je 1 keer in de 6 maanden een betaalde handeling gedaan moeten hebben.

Dus bellen, smsen of data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@VenHeelun je vraag heeft niet zo veel meer te maken met de originele vraag, verder is dit topic inmiddels 13 jaar oud.

Maak even een nieuw topic aan als je vraag nog niet beantwoord is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.