Toon posts:

[Flash/HTML] Flash moet htmlcode met daarin Flash aansturen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat onderstaande afbeelding alles een beetje verduidelijkt, van hetgeen ik graag zou willen.

Afbeeldingslocatie: http://www.lgmedia.nl/test.jpg

Flash-menu (1) stuurt de onderstaande twee schermen (Flash (2) en HTML (3) ) aan. Wanneer in het flash-menu (1) (dit moet beslist flash zijn ivm de grafische effecten binnen dit menu) een menu-item wordt aangeklikt, worden de onderste 2 schermen ververst. De HTML (3) is ervoor bedoeld om de begeleidende tekst te kunnen weergeven en om links naar filmpjes te tonen. Deze filmpjes worden getoond in Flash (2).
De pagina mag overigens niet volledig ververst worden, wanneer een link wordt aangeklikt binnen het Flash-menu. Alleen Flash en HTML mogen worden ververst. Ik weet alleen niet hoe ik dit moet aanpakken.

Wat ik zelf heb bedacht is dat ik een website bouw met het Flash-menu (1) in een frame. En daaronder een frame met daarin de Flash (2) en HTML (3). Probleem hierbij is een eventuele zoekmachine zoals Google of Yahoo die niet goed met frame-pagina's om kunnen gaan.

Als ik een website maak die niet bestaat uit frames, moet ik denk ik een website maken waarin de HTML wordt geladen binnen Flash. In dat geval heeft de website geen 2 Flash-items, maar wordt de website gewoon geladen als zijnde Flash-bestand geopend en wordt de HTML getoond binnen de Flash-website.

Iemand suggesties hoe dit het beste is op te lossen?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand met een suggestie?