Hallo ik ben een student en ben opzoek naar een middenklasse laptop van maximaal 800 euro. Hieronder volgen een aantal eisen.
Gebruikerseisen:
De Asus A6M-Q037H
De Asus Z92M-Q084M (Staat op iBood voor 799 incl btw (alleen vandaag))
De HP Pavilion dv6132eu
Nu is mijn grote vraag: hoelang gaan de batterijen mee. Ik hang richting een Asus vanwege de lange garantie. Als ik het goed begrijp zijn de batterijen ook beter dan die van HP. Kan iemand mij helpen. De iBood is wel heel aantrekkelijk vanwege de 2048MB intern geheugen, de 120GB schijf en Windows XP Media Center Edition.
Ik wil dus weten hoe het met de batterijen zit en of deze laptops windows vista premium zullen draaien en verder aan mijn gebruikers eisen zullen voldoen. Tips zijn welkom.
Alvast bedankt.
Gebruikerseisen:
- Fotobewerking (Photoshop 6.0)
- Office Programma's
- Oudere games
- Windows Vista Premium Ready
- Batterij duur: rond de 3 uur
- Touchpad met scroll strook
- Gewicht: tot 3 kilo
- Processor: Minimaal 1600 Mhz kloksnelheid Intel Core Duo of AMD X2
- HDD: Minimaal 80GB
- Beeldscherm: 15,4"
- GFX Kaart: nVidia of ATI (Vista Capable) 128MB
- Intern Geheugen: 1024MB
- Media: DL-DVD ReWriter, liefst ook Cardreader (geen vereiste)
- Poorten: DVI, Ethernet, gigabit Ethernet, Firewire, modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
De Asus A6M-Q037H
De Asus Z92M-Q084M (Staat op iBood voor 799 incl btw (alleen vandaag))
De HP Pavilion dv6132eu
Nu is mijn grote vraag: hoelang gaan de batterijen mee. Ik hang richting een Asus vanwege de lange garantie. Als ik het goed begrijp zijn de batterijen ook beter dan die van HP. Kan iemand mij helpen. De iBood is wel heel aantrekkelijk vanwege de 2048MB intern geheugen, de 120GB schijf en Windows XP Media Center Edition.
Ik wil dus weten hoe het met de batterijen zit en of deze laptops windows vista premium zullen draaien en verder aan mijn gebruikers eisen zullen voldoen. Tips zijn welkom.
Alvast bedankt.