Toon posts:

oordopjes Sony md

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe Sony MZ-R91 md gekocht. Leuk apparaat, alleen de oordopjes zijn klote... Weet iemand of je andere dopjes kan kopen die je in de bijgeleverde afstandsbediening kan pluggen of heeft sony weer zo`n systeem gebruikt wat je nergens anders vindt????:(:(:(:(

Verwijderd

Wel, gewoon een GROOVE fontopia kopen ala 50,-, die passen perfect in je AB, en geven zeer aardig geluid

Verwijderd

Gewoon een goede kopen, alles wat een jack heeft past erin. Ik heb Sony ....nogwat van 169, ik haat die kut fontopia's, super slechte hoge en lage tonen.

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Wat kost die MZ-R91?

Over het algemeen is Sony juist de enige die een beetje kwaliteit fontapia's maakt. Ik heb de MZ-E55 waarbij de MDR-E805 wordt geleverd en dat geeft een perfect geluid.

Verwijderd

Overigens heeft de Sony AB een standaard 3,5 mm jack plug, dus je kunt elk merk standaard oordopje gebruiken die je wilt en bent dus niet gebonden aan Sony.
Overigens heeft Sony wel de beste oordopjes vind ik zelf (die betaalbaar zijn althans).

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 15:40 schreef modderfokker het volgende:
Wel, gewoon een GROOVE fontopia kopen ala 50,-, die passen perfect in je AB, en geven zeer aardig geluid
is dit wel met een kort snoortje? en heb je misschien een plaatje :) en waar kan je ze halen

• uibeltje
  • Laatst online: 10-06 15:57

uibeltje

Idiotheque

Op vrijdag 02 februari 2001 17:13 schreef salT het volgende:
Overigens heeft de Sony AB een standaard 3,5 mm jack plug, dus je kunt elk merk standaard oordopje gebruiken die je wilt en bent dus niet gebonden aan Sony.
Overigens heeft Sony wel de beste oordopjes vind ik zelf (die betaalbaar zijn althans).
Niet altijd het geval, ik heb een ouder model gehad en die had een heel apart stekkertje in de afstandsbediening, een jack paste niet.

En Modderfokker, een fontopia van 50 piek kan alleen maar bagger zijn (of misschien zijn mijn eisen te hoog ;))

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Op vrijdag 02 februari 2001 17:17 schreef chieltje het volgende:

[..]

is dit wel met een kort snoortje? en heb je misschien een plaatje :) en waar kan je ze halen
Ik heb het zelfde probleem. Die dopjes zijn nx maar nu is mijn vraag: bestaan er koptelefoons met een korten (dan normaal, even kort als orrigineel) snoer????
Waar te verkrijgen en wat kosten ze??

• originalmycroft
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 20:33
Ik heb de MDR-ED268 Groove oordoppies van SONY. Ze kostten tachtig piek maaaar klinken echt GEWELDIG goed, echt een aanrader!

Verwijderd

ik heb die AB oordopjes volgens mij nog nooit gezien in NL. Ze bestaan wel ik heb ze ook maar niet in NL gekocht. ;)

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Sony heeft van elke oordopjes verschillende types,

bijv. de MDR ex70sl die heeft gewoon een 3.5mm jack plug voor je afstand + een verlengsnoer als je geen afstand hebt, deze heb je ook in de microplug uitvoering (ik dacht dat het typenummer iets was zonder die SL, maar dat weet ik niet zeker)

dus gewoon goed kijken
maar veel van die types worden niet in nederland geleverd, of je moet naar badhoevedorp naar het hoofdkantoor van sony
Pagina: 1