Ik ben nogal laks met mijn papierwerk en kwam er dus achter dat ik nog een brief had liggen van de RDW met een oproep om mijn auto te keuren. En dat bleek dus eind november te zijn geweest. Ik bel dus mijn dealer om te vragen of het nog mogelijk was om te keuren en mij werd verteld dat het geen probleem was omdat je vier weken te laat mag zijn. Mijn laksheid wordt dus beloond zou je zeggen, want ik win er toch weer een paar weken mee. Echter vertelde mijn beunhaas dat het zelfs 6 weken is dat je te laat mag zijn wat betreft keuring.
Ik dus kijken op de RDW site, maar daar wordt geen termijn genoemd, en om nou de klantenservice te bellen gaat me wat ver. slapende honden...
Nu is dus mijn vraag, wie kan mij vertellen hoeveel ik te laat mag zijn? Ik ga het sowiezo niet riskeren hoor, morgen wordt hij gekeurd, maar puur uit interesse ben ik wel benieuwd eigenlijk.
Ik dus kijken op de RDW site, maar daar wordt geen termijn genoemd, en om nou de klantenservice te bellen gaat me wat ver. slapende honden...
Nu is dus mijn vraag, wie kan mij vertellen hoeveel ik te laat mag zijn? Ik ga het sowiezo niet riskeren hoor, morgen wordt hij gekeurd, maar puur uit interesse ben ik wel benieuwd eigenlijk.
offtopic:
Ja ik weet dat als ik aangehouden wordt en ze er om vragen dat ik een boete krijg, living on the edge...
Ja ik weet dat als ik aangehouden wordt en ze er om vragen dat ik een boete krijg, living on the edge...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen