Welke iPod Speakers?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een iPod video 5G en een dock met afstandbediening en ben nu op zoek naar een speaker setje.

Ik zat te twijfelen tussen

JBL Creature II white

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.be/images/product/image.php?id=41771&dimensionid=1&shopid=3

en

Logitech Z-4i

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3shop.be/images/product/image.php?id=23553&dimensionid=1&shopid=3

Kunnen jullie misschien vertellen voor welk setje ik het beste kies?

Alvast bedankt

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:25
Nadat ik zelf ook geluisterd heb, heb ik zelf de voorkeur aan de Logitech Z-4

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Vergeet Trust niet.

Verwijderd

Krijg zelf altijd last van huiveringen als ik trust hoor/zie.. :/

Neen, zou gewoon met iPod naar winkel wandelen en vragen of je ze even mag horen, dan weet je het tenminste echt! Pietje vind misschien enkel bas belangrijk terwijl japie heldere tonen juist waardeert.. gewoon even gaan luisteren bij bcc/expert/dixons/mediamarkt/whatever

• --Ross--
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11-2025

--Ross--

Who's the man?

Topicstarter
Als ik deze 2 setjes voorstel wil dat zeggen dat ik NIKS anders wil!!!! en zwijg me over de grootste rotzooi wat er is namelijk TRUST

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

--Ross-- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:00:
[...]

Als ik deze 2 setjes voorstel wil dat zeggen dat ik NIKS anders wil!!!! en zwijg me over de grootste rotzooi wat er is namelijk TRUST
Ik snap dat je geen Trust wilt, maar je moet ook open staan voor andere dingen. En ik zou inderdaad gewoon even naar een winkel gaan en daar erna luisteren.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Lees aub even Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime m.b.t topic over het kopen van spullen. Dit voldoet gewoon niet aan de eisen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.