Ik heb een form gemaakt voor het bewerken van gegevens. De data wordt uit de database opgehaald en in de <input> velden gezet. Tot zover niets aan de hand. Als ik echter de page submit, worden de waarden niet opgeslagen in de $_POST, terwijl dat wel gebeurt als ik ze handmatig invul. Hieronder de relevante code:
Waar heb ik al gezocht?
Op php.net, GoT, Google (maar daar krijg ik geen nuttige resultaten uit, misschien zoek ik verkeerd?).
Heeft er iemand een idee hoe het komt dat dat $_POST niet gevuld wordt?
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
| <?php require_once("cms_func.php"); $company = get_company($_SESSION['login_bedrijven']); function check_edit_company_fields(){ return empty($_POST['company_email']) ||empty($_POST['country_code']) ||empty($_POST['state_code']) ||empty($_POST['company_name']) ||empty($_POST['company_address']) ||empty($_POST['company_city']) ||empty($_POST['company_postal_code']) ||empty($_POST['company_password']) ||empty($_POST['company_coc_code']) ||empty($_POST['company_contact']); } ?> <form name="form1" method="post" action="<?php echo($_SERVER['PHP_SELF']); ?>"> <table width="75%" border="0"> <tr> <td>Bedrijfsnaam</td> <td><input type="text" size="40" name="company_name" value="<?php echo($company->getCompanyName()); ?>"/></td> //... enz <tr> <td colspan="2"><input type="submit" name="submit" value="Bijwerken"/> <input name="reset" type="reset" value="Leegmaken"/></td> </tr> //... enz <?php if(isset($_POST['submit']) && isset($_POST['verificationcode'])){ if(!check_edit_company_fields()){ // De functie check_edit_company_fields() retourneert dus false ?> |
Waar heb ik al gezocht?
Op php.net, GoT, Google (maar daar krijg ik geen nuttige resultaten uit, misschien zoek ik verkeerd?).
Heeft er iemand een idee hoe het komt dat dat $_POST niet gevuld wordt?