Toon posts:

[Access] Restrictie opleggen aan datum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren,

Na enkele uren googlen, en zelf allerlei waarden proberen. Is het mij nog steeds niet gelukt om een database beperking op te leggen.

Iemand mag niet jonger dan 16 jaar zijn.

Toen dacht ik, voer bij validatie regel in <=#1-1-1990# in, echter dit werkt niet. En ik heb geen flauw idee meer hoe ik dit kan doen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-07 17:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoe sla je de zaak nu op? Geef eens wat meer informatie joh, hier kunnen we niet veel mee. :)

Bovendien hoort je topic niet hier, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen. :)

PRG>>OFF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Topicstarter
-NMe- schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:05:
Hoe sla je de zaak nu op? Geef eens wat meer informatie joh, hier kunnen we niet veel mee. :)

Bovendien hoort je topic niet hier, zoals je ook in Waar hoort mijn topic? had kunnen lezen. :)

PRG>>OFF
Dat is mijn vraag juist, als ik dat invul. Dan kan ik alleen maar die waarde invullen. En is die waarde alleen correct maar ik wil die waarden, en alles kleiner dan dat hebben.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En dan kunnen we er nog niks mee. Wat je invult is namelijk correct en de kristallen bollen zijn stuk. Je zult dus meer informatie moeten geven: welke versie van access, veldtype, wáár voer je de restrictie in (database restrictie is een beetje groot gedacht namelijk) en wat gaat er precies fout.

[ Voor 14% gewijzigd door Lustucru op 20-12-2006 15:42 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland