P5B-E Reset bij geluid

Pagina: 1
Acties:

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-05 14:04
Hallo,

Ik heb net een nieuwe computer gekocht, en toen ik deze geïnstalleerd had, en er wat muziek van mezelf op had gezet, heb ik dit aangezet. Ik heb overigens ook de bijgeleverde moederbord drivers geïnstaleerd (waaronder de SoundMax driver ofzo).
Het probleem is nu, iedere keer als ik een bewerking met geluid doe, en volgens mij maakt het niet echt uit wat voor soort of het nou muziek of op Teamspeak, dan heeft de computer de gewoonte om ineens op een onverwachts moment te herstarten.
Ik heb hem nog niet zo lang, dus ik heb nog niet echt veel getest, maar iedere dat hij herstartte had ik iets met geluid aan of op. De keren dat ik niks met geluid deed, gebeurde het niet.
Mijn vraag is nu: Hoe kan ik dit oplossen, en is er miscchien iemand bekend met dit probleem.
Zodra het systeem weer opgestart is krijg ik de melding dat het systeem hersteld is van een ernstige fout.

Verdere Specs:

Tagan Voeding TG530-U22 530 Watt Active PFC
XFX VGA GeForce 7950 GT 512 MB
Intel Core 2 Duo E6400 2.13 GHz, 1066 MHz, Boxed
Samsung SpinPoint T133 300 GB, 7200 Rpm, 8 MB, S-ATA II/300
NEC DVD-RW AD-7173 Bulk, Zilver
Asus Moederbord P5B-E (met geïntegreerd geluid dus, want ik heb geen aparte geluidskaart gekocht.)
TwinMos DDR2 Memory Dual Channel 2048 MB, PC5300, 667 MHz, 5, Kit Of 2

Alvast Bedankt

Jelmar de Vries

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-03 12:22
Nieuwe sound drivers lijkt me wel het minste dat je kunt proberen.

in die melding van de "Ernstige fout" kun je ook lezen welke driver of welk onderdeel het veroorzaakt heeft. Let even op de website die geopend wordt.

[ Voor 53% gewijzigd door .Johnny op 21-12-2006 01:47 ]