Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
[ Voor 12% gewijzigd door voodooless op 20-12-2006 10:44 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Stom van mij dat ik de spec niet gezien hebvoodooless schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:43:
In NL heb je er vermoedelijk niks aan. Ten eerste is het een 110V apparaat, dus je hebt een convertor nodig. Ten tweede heeft ie alleen een NTSC tuner. En dan nog een dikke vette misser: geen HDMI
deze apparaat verkopen ze ook in denemarken en noorwegen dus van uit die gedachte hoop ik dat ze een 220V ~ 230V hebben.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Op welke site gaat de ia lopen?
[ Voor 90% gewijzigd door arjants op 20-12-2006 10:56 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
De grap is dat op de Deense of Noorse site niks van het ding te vinden isdaanski82 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:48:
deze apparaat verkopen ze ook in denemarken en noorwegen dus van uit die gedachte hoop ik dat ze een 220V ~ 230V hebben.
dit haal ik trouwends uit de spec "# 1 AC Adapter (100-240V 50-60Hz)"voodooless schreef op woensdag 20 december 2006 @ 11:00:
[...]
De grap is dat op de Deense of Noorse site niks van het ding te vinden is
het 1ige wat hij nog mist is HDMI
[ Voor 6% gewijzigd door daanski82 op 20-12-2006 13:20 ]
De engelse versie is een stuk handigervoodooless schreef op woensdag 20 december 2006 @ 10:43:
In NL heb je er vermoedelijk niks aan. Ten eerste is het een 110V apparaat, dus je hebt een convertor nodig. Ten tweede heeft ie alleen een NTSC tuner. En dan nog een dikke vette misser: geen HDMI
http://uk.slingmedia.com/page/tech_specs.html
http://www.slingcommunity...-and-European-Slingboxes/
[ Voor 9% gewijzigd door brekki op 20-12-2006 13:28 ]