Exchange + Afwezigheidsassistent

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 05:16
Hallo,

Ik heb een vraag over de afwezigheidsassistent van Exchange / Outlook 2003

Kan ik deze ook zo instellen dat de afwezigheidsassistent gekoppeld is aan agenda items ?(bijvoorbeeld dat ik een vergadering plan en dat dus de afwezigheidsassistent automatisch op afwezig komt te staan)

Of als ik bijvoorbeeld na 2 uur het mailtje niet geopend heb dat er dan een automatische reply naar de afzender gaat dat ik niet aanwezig ben?

Ik heb al meerdere dingen bekeken op Outlook niveau maar hier staan dit soort opties (naar mijn weten) niet in.

ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

• AcoLyte!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-02 17:47

AcoLyte!

*evil grin*

binnen Outlook ga je dit niet vinden nee... of zelf iets bouwen, of een tooltje zien te vinden.

don't mistake lack of talent for genius.

• pierce
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:07
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een oplossing waarbij je de de agenda koppelt aan de afwezigheidsassistent. Tot op heden heb ik helaas nog niks gevonden.

Dit lijkt me overigens een vrij logisch om zoiets in te bouwen, maar MS vind kennelijk van niet???

In lotus notes kan het overigens wel..

5564

• ControlFreak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-02 05:16
pierce schreef op woensdag 20 december 2006 @ 16:37:
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar een oplossing waarbij je de de agenda koppelt aan de afwezigheidsassistent. Tot op heden heb ik helaas nog niks gevonden.

Dit lijkt me overigens een vrij logisch om zoiets in te bouwen, maar MS vind kennelijk van niet???

In lotus notes kan het overigens wel..
Jammer genoeg wil geen klant van ons lotus (klotus) gebruiken...

Ik zal het wel vermelden overigens ;)